اخبار
شماره : 58638
۱۱:۳۰ ۱۳۹۹/۳/۲۴
امیر رضی زاده:

پیشکسوتان سرمایه های ارزشمند کشتی گیلان هستند
اولویت اصلی ما ساخت خانه کشتی استان است

امیر رضی زاده گفت: اولویت اصلی ما در کشتی گیران، ساخت یک خانه کشتی در خور شأن کشتی استان است.

امیر رضی زاده رئیس جدید هیأت کشتی استان گیلان در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی در مورد برنامه های خود برای کشتی گیلان گفت: اولویت اصلی ما ساخت یک خانه کشتی در استان گیلان است، چراکه استان ما فاقد خانه کشتی است.

وی ادامه داد: در نظر داریم که یک خانه کشتی با استانداردهای لازم و درخور شأن کشتی گیلان احداث کنیم.

رضی زاده تصریح کرد: یکی دیگر از اولویت های ما این است که کانون پیشکسوتان را فعال کنیم و یک اتاق فکر با حضور پیشکسوتان کشتی گیلان داشته باشیم. از همه این عزیزان دعوت می کنیم که به ما کمک کنند و هر راهکاری دارند بدهند چراکه آن ها سرمایه های ارزشمند استان هستند و انشااله بتوانیم از تجارب این عزیزان استفاده کنیم.

وی با تأکید بر بحث استعدادیابی در کشتی استان اظهار داشت: از طریق فدراسیون کشتی پیگیر برگزاری کلاس ها و کارگاه های آموزشی برای مربیان هستیم، ضمن اینکه از داشته های علمی دکتر بهمن میرزایی عضو کمیسیون علمی اتحادیه جهانی کشتی نیز بهره خواهیم برد.

رئیس هیأت کشتی استان گیلان گفت: یکی دیگر از اهداف ما این است که در لیگ برتر کشتی آزاد شرکت کنیم و در سطح استان نیز به دنبال برگزاری رقابت های لیگ هستیم.

وی با بیان اینکه برای پیشبرد امور باید همگام با فدراسیون کشتی گام برداریم، تصریح کرد: قطعا باید ارتباطات با فدراسیون کشتی خوب باشد. شاخص های ارزیابی هیأت های استانی بر اساس کارهای انجام شده در هیأت و برگزاری کلاس ها و کارگاه های آموزشی است و به دنبال این هستیم که رتبه بندی هیأت کشتی استان را ارتقاء دهیم.

رضی زاده در پایان خاطرنشان کرد: در این چند ماه که سرپرست هیأت کشتی استان بودم، مطالعه میدانی در مورد کشتی گیلان داشتم. به نظرم کشتی گیلان واقعا مظلوم واقع شده و انشااله که با برنامه ریزی ها و کارهای زیرساختی که باید انجام شود و بالا بردن سطح علمی و دانش مربیان بتوانیم کشتی گیلان را به جایگاه واقعی خود برسانیم و در این راه از فدراسیون کشتی نیز کمک می خواهیم.

©2011 . All Rights Reserved