اخبار
شماره : 55615
۱۱:۲۰ ۱۳۹۷/۱۲/۳
علی رضا رضایی:مربیان کشتی باید همیشه به روز باشند

همدلی خوبی در کشتی خراسان جنوبی حاکم است

 نایب رئیس فدراسیون کشتی گفت: کشتی، ورزش مربی محور است و مربی آن باید همیشه به روز باشد و آموزش های لازم را فرا گیرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی؛ علیرضا رضایی شامگاه پنجشنبه در مجمع سالیانه هیات کشتی خراسان جنوبی در بیرجند افزود:این فدراسیون برای ارتقای مربیگری و تعداد مربیان، آماده همکاری با هیات کشتی استان است.

نایب قهرمان المپیک تصریح کرد:بخش دانشگاه، نیروهای مسلح و آموزش و پرورش سه بخش مهم در کشتی کشور هستند و آموزش و پررورش به عنوان اصلی ترین کانون ایجاد انگیزه و آموزش همه ورزش ها است.

وی تاکید کرد:در پادگان بیرجند از گذشته ها پهلوانانی مثل سوخته سرایی، خدر، مردانی و کاظم غلامی از این پادگان کشتی را شروع کردند و این ظرفیت در خراسان جنوبی وجود دارد.

رضایی افزود:خراسان جنوبی دانشگاه های خوبی دارد و با توجه به این سطح علمی و همکاری بین این مجموعه با آموزش و پرورش و نیروهای مسلح زمینه رشد ورزش استان به ویژه کشتی را فراهم می کند.

دارنده مدال برنز جهان در پایان خاطر نشان کرد:همدلی و همزبانی حاکم در هیات کشتی خراسان جنوبی بسیار خوب است و امیدواریم روزی این استان از پنج تیم برتر کشور در رشته کشتی باشد.

رضا لایق دبیر فدراسیون کشتی نیز در این جلسه گفت: هیات کشتی خراسان جنوبی یکی از هیات های با برنامه کشتی کشور است چون رئیس این هیات در استان فردی با برنامه است.

رضا لایق اظهار داشت: کشتی از گذشته در خراسان بزرگ جایگاه خوبی داشته و در خراسان جنوبی هم امروز اتفاقات خوبی در ورزش کشتی رخ داده و برنامه ریزی های خوبی انجام شده که در آینده برای کشتی کشور مثمرثمر است.

دبیر فدراسیون کشتی اظهار داشت: سال 1398 سال قبل از المپیک است که در کشتی چند مسابقه مهم مثل مسابقه آسیایی و جهانی در رده ها مختلف را داریم و مسابقات جهانی آستانه قزاقزستان در بخش بزرگسالان برای ما بسیار مهم است چون سهیمه المپیک را از آنجا می توانیم به دست آوریم.

نایب رییس و دبیر فدراسیون همچنین در سفر یکروزه خود به خراسان جنوبی در دومین دوره مراسم تجلیل از برترین های کشتی این استان در سالن ایثار بیرجند شرکت کردند.

©2011 . All Rights Reserved