اخبار منتخب
شماره : 54151
۹:۱۶ ۱۳۹۷/۶/۱۱
هجدهمین دوره بازی های آسیایی 2018 / قدردانی جامعه کشتی از مردم بعنوان حامیان اصلی ورزش ملی کشور

کشتی پرافتخارترین رشته ورزشی ایران در جاکارتا شد

 هجدهمین دوره بازی های آسیایی در حالی دیروز در جاکارتا اندونزی به پایان رسید که کشتی با کسب 5 مدال طلا و 3 مدال برنز و قهرمانی در هر دو رشته آزاد و فرنگی پرافتخارترین رشته ورزشی کاروان ایران در این رقابت ها شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، جامعه کشتی کشور، افتخارآفرینی ملی پوشان آزاد و فرنگی کار در بازی های آسیایی 2018 جاکارتا را به مردم شریف ایران بعنوان حامیان اصلی ورزش ملی کشور تبریک می گوید و نهایت قدردانی خود را از ایشان اعلام می دارد.

بازی های آسیایی 2018 جاکارتا در حالی به پایان رسید که در کنار موفقیت رشته هایی همچون وشوو، تکواندو، وزنه برداری و کاراته در برخی از ورزش ها  از جمله تنیس روی میز، واترپلو، سنگنوردی و  کبدی مردان و زنان نمایندگان کشورمان عملکرد خوبی داشتند و در کنار رکورد شکنی سهراب مرادی در وزنه برداری، و احسان حدادی و حسین کیهانی در دو میدانی و باعث شادی دل مردم شدند.

در این میان کشتی نیز همچون دوره های گذشته بعنوان ورزش ملی و پرافتخارترین ورزش کشور دین خود را به ورزش کشور اداء کرد و با کسب 5 مدال طلا نقش به سزایی در رنکینگ تیمی کاروان ورزشی ایران در این بازی ها داشت.

حسن یزدانی، علی رضا کریمی، پرویز هادی، محمد علی گرایی و حسین نوری پنج طلایی کشتی ایران بودند و مهرداد مردانی، محمد رضا گرایی و رضا اطری نیز صاحب مدال برنز شدند.، ضمن اینکه تیم های ملی کشتی فرنگی و آزاد کشورمان در این مسابقات در هر دو رشته از نظر رده بندی مدالی و امتیازی به مقام قهرمانی رسیدند.


©2011 . All Rights Reserved