اخبار
شماره : 50925
۱۱:۱۹ ۱۳۹۶/۷/۲
رقابت های کشتی آزاد پنجمین دوره بازی های داخل سالن آسیا

الیاسی و گلیج به مرحله نیمه نهایی راه یافتند


حسین الیاسی و مجتبی گلیج به مرحله نیمه نهایی رقابت های کشتی آزاد پنجمین دوره بازی های داخل سالن آسیا در ترکمنستان راه یافتند.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، رقابت های کشتی آزاد پنجمین دوره بازی های داخل سالن آسیا، از صبح امروز (یکشنبه) و با برگزاری مسابقات چهار وزن نخست در شهر عشق آباد پایتخت کشور ترکمنستان در حال برگزاری است.
نتایج کشتی گیران کشورمان تاکنون به شرح زیر است:
در وزن 57 کیلوگرم نادر حاج آقا نیا پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه 10 بر 2 عبداله حمیداله از افغانستان را شکست داد. وی در دور بعد مقابل اولوبک ژولدوشبیکوف از قرقیزستان قرار می گیرد.

در وزن 65 کیلوگرم فرزاد عموزاد خلیلی در دور نخست مقابل کاتای یرلانبک از چین با نتیجه 8 بر 6 به پیروزی رسید وی در دور بعد مقابل باجرانگ از کشور هند مبارزه می کند.

در وزن 74 کیلوگرم حسین الیاسی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه 11 بر صفر یلاس رنگول از پالائو را شکست داد. وی در دور بعد مقابل منگ هی جیگان از کشور چین را با نتیجه 9 بر 4 به پیروزی رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد. الیاسی در این مرحله با ژیگر ذاکیروف از قزاقستان کشتی می گیرد.

در وزن 97 کیلوگرم مجتبی گلیج در دور نخست با نتیجه 8 بر یک چائوکیانگ یانگ از چین را از پیش رو برداشت، وی در دور دوم با نتیجه 4 بر یک نوراحمد احمدی از افغانستان را از پیش رو برداشت  و راهی مرحله نیمه نهایی شد. گلیج در این مرحله به مصاف یوسوپ ملیجایف از ترکمنستان می رود.

©2011 . All Rights Reserved