اخبار
شماره : 50819
۱۴:۱۷ ۱۳۹۶/۶/۲۶
رقابت های بین المللی کشتی جام مدوید- بلاروس

استقبال بیشتر کشورهای شرکت کننده در کشتی پهلوانی
مامیاشویلی: به دنبال فردی واجد شرایط برای توسعه کشتی پهلوانی هستیم

رقابت های بین المللی کشتی جام مدوید در حالی در شهر مینسک بلاروس برگزار می شود که تعداد کشورهای شرکت کننده در رقابت های پهلوانی بیشتر از رقابت های کشتی آزاد بود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، رقابت های بین المللی کشتی جام الکساندر مدوید روزهای 25 و 26 شهریور ماه در شهر مینسک بلاروس برگزار می شود.

رقابت های کشتی پهلوانی این مسابقات امسال با استقبال خوب کشورهای شرکت کننده روبرو شد به طوری که در رقابت های کشتی پهلوانی 14 کشور حضور داشتند که این آمار در کشتی آزاد 12 کشور بود.

در رشته کشتی پهلوانی نمایندگان کشورهای ایران، ارمنستان، بلاروس، استونی، گرجستان، فرانسه، مجارستان، صربستان، مولداوی، هلند، روسیه، ترکیه، کانادا و اوکراین حضور داشتند و در رشته کشتی آزاد نیز کشتی گیران کشورهای ارمنستان، بلاروس، بلغارستان، گرجستان، ایران، قزاقستان، لیتوانی، مولداوی، روسیه، سوئد، اوکراین و آمریکا شرکت کرده اند.

همچنین میخائیل مامیاشویلی رئیس فدراسیون کشتی روسیه و بوایسار سایتی اف قهرمان جهان و المپیک و از اعضای هیأت رئیسه این فدراسیون نیز از نزدیک شاهد رقابت های جام مدوید بودند.

مامیاشویلی در جریان این رقابت ها ضمن استقبال از رقابت های کشتی پهلوانی اعلام کرد به دنبال فردی واجد شرایط هستیم تا بتوانیم رشته کشتی پهلوانی را در کشور روسیه توسعه دهیم.

رشته کشتی پهلوانی از سال گذشته بعنوان یکی از رشته های رسمی اتحادیه جهانی و زیر نظر این اتحادیه فعالیت خود را آغاز کرد و تمامی کشورهای عضو می توانند در رقابت های کشتی پهلوانی شرکت نمایند.

سال گذشته مسابقات قهرمانی جهان در رشته کشتی پهلوانی با حضور نزدیک به 40 کشور دنیا در کشور بلاروس و رقابت های قهرمانی اروپا نیز امسال با استقبال خوب کشورها در صربستان برگزار شده است.

©2011 . All Rights Reserved