اخبار منتخب
شماره : 5047
۱۱:۱۳ ۱۳۸۷/۸/۲۷
محمد بنا: نفرات برتر رقابت‌های قهرمانی کشور به جام وهبی امره می‌روند

همایش مربیان سازنده در یک محیط کاملا صمیمی و با حضور مربیان فعال سراسر کشور برگزار شد 

Sample Imageنفرات برتر رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی کشور به جام وهبی امره ترکیه اعزام می‌شوند.

محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی با بیان این مطلب افزود: طبق برنامه تقدیم شده به فدراسیون کشتی قرار است در صورت موافقت، اردوهای تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان با حضور 42 کشتی‌گیر برتر کشور از اوایل آذرماه در محل خانه کشتی تهران آغاز شود.

وی گفت: با توجه به طرح جدید فیلا در کشتی فرنگی که از ابتدای سال 2009 میلادی به احتمال فراوان اجرایی می‌شود ما باید هرچه زودتر اردوهای خود را آغاز کنیم تا علاوه بر آن که از میزان آمادگی کشتی‌گیران آگاهی پیدا کنیم، آنها را با قوانین جدید و نوع تمرینات آن که کشتی در این حالت بیشتر در سرپا ادامه پیدا می‌کند آشنا کنیم.

بنا اظهار داشت: مرحله اول اردو‌ی ما در خانه کشتی آغاز می‌شود و ما در تلاش هستیم تا برای این تنوع اردویی در استان‌هایی مانند مازندران و اصفهان نیز اردوهای چند روزه را برگزار کنیم.

نایب قهرمان جهان تصریح کرد: حضور در رقابت‌های جام وهبی امره ترکیه که اوایل بهمن ماه برگزار می‌شود را به فدراسیون پیشنهاد داده‌ایم و قصد داریم که نفرات برتر رقابت‌های قهرمانی کشور را به این مسابقات اعزام کنیم البته امکان دارد که در برخی اوزان مانند 60 کیلوگرم توکلیان که یک وزن بالاتر آمده بود را به یک وزن پایین‌تر فرستاده و یک نفر دیگر را در این وزن راهی رقابت‌های ترکیه کنیم.

وی تأکید کرد: همایش مربیان سازنده در یک محیط کاملا صمیمی و با حضور مربیان فعال سراسر کشور برگزار شد و بطور قطع این رقابت‌ها ثمرات مثبتی را برای کشتی ما در پی دارد و ما قصد داریم این نشست‌ها را در آینده ادامه دهیم.

بنا گفت: پس از برگزاری این نشست کادر فنی خود را که شامل 2 مربی اصلی و 3 مربی سازنده است را به فدراسیون کشتی پیشنهاد داده‌ام و انتخاب ما برای مربیان سازنده براساس نفرات برتر رقابت‌های قهرمانی کشور است و علاوه بر آن در آینده نیز مربیان دیگری نیز به اردو دعوت خواهند شد.

وی افزود: قصد داریم برای کشتی‌گیران سنگین‌وزن نیز مربیانی را انتخاب کنیم که در این مورد در حال بررسی دقیق موضوع هستیم و در آینده این امر محقق خواهد شد.

بنا تأکید کرد: کشتی فرنگی حرکت خود را آغاز کرده است و ما طبق برنامه پیش می‌رویم و هدفگذاری و برنامه‌ریزی برای رقابت‌های جهانی، بازی‌های آسیایی و رقابت‌های المپیک 2008 لندن آغاز شده است.

 

©2011 . All Rights Reserved