اخبار
شماره : 49167
۱۰:۱۶ ۱۳۹۶/۲/۷
اعلام مصوبات جلسه کمیته داوران/

انتخاب داور برتر سال با آرا مردم
اعزام داوران قبول شده به کلاس های ارتقاء
برگزاری کلاس اتحادیه جهانی در ایران 

مصوبات جلسه کمیته داوران که روز دوشنبه هفته جاری در محل فدراسیون کشتی برگزار شد اعلام گردید.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی؛ مصوبات این نشست به شرح زیر است:

1- برای انتخاب داور برترسال، بر مبنای شاخص های قابل اندازه گیری که از سوی اعضای کمیته داوران مطرح خواهد شد ، برترین داور سال فنی، از میان داوران برتر،  طبق آرا عمومی علاقمندان به کشتی،  انتخاب می گردد. این موضوع در جلسه آینده اعضاء کمیته داوران نیز مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

2- مقرر گردید داورانی که در کلاس تئوری اتحادیه جهانی، نمره قبولی کسب نموده اند، طبق شماره دفترچه، برمبنای نوبت نزدیکتر به آخرین داور اعزامی در جدول ذیربط، بر اساس تعداد تشک، در هر مسابقه معرفی شده از سوی اتحادیه جهانی کشتی که در آن کلاس ارتقاء برگزار می گردد، با هزینه فدراسیون اعزام گردند. مازاد بر این تعداد، داورانی که موفق به کسب نمره قبولی در کلاس های تئوری اتحادیه شده باشند، می توانند با هزینه شخصی به کلاس های عملی  فوق الذکر اعزام شوند.

3- مقرر گردید داورانی که در کلاس تئوری قزاقستان شرکت ننموده اند، می توانند در کلاس تئوری که مقرر است در ایران برگزار گردد شرکت کنند.(تمام تایپ ها)

4 -مقرر گردید داورانی که قضاوت مسابقات لیگ را به عهده دارند شامل؛ سرپرست فنی (داور درجه یک)، دو داور درجه یک ، یک داور درجه دو و یک داور درجه سه، باشند.

5-مقرر گردید از داوران 1S بنابه ضرورت در مسابقات لیگ استفاده شود.

©2011 . All Rights Reserved