اخبار منتخب
شماره : 4869
۱۱:۴۸ ۱۳۸۷/۸/۶
محمد دلیریان: فدراسیون با استعفای رنگرز مخالف است

من مدیر فنی نیستم


Sample Imageمن تنها مدیر تیم‌های ملی کشتی فرنگی در تمامی رده‌های سنی هستم

محمد دلیریان مدیر تیم‌های ملی کشتی فرنگی در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی با بیان این مطلب افزود: من بعنوان مدیر تیم‌های ملی کشتی فرنگی تنها یک هماهنگ‌کننده و رابط بین کادر فنی و فدراسیون کشتی هستم و در گذشته هم دیدید که بهیچ عنوان در امور فنی دخالت نکرده‌ام پس من مدیر فنی نیستم.

وی گفت: من بعنوان مدیر تیم‌های ملی کشتی فرنگی بعنوان یک هماهنگ‌کننده بین فدراسیون کشتی و کادر فنی تمامی رده‌های سنی هستم و سعی دارم بین تمامی رده‌ها یک تعامل مناسب ایجاد کنم و امور فنی برعهده مردان فنی است.

دلیریان تصریح کرد: بهیچ عنوان با استعفای حسن رنگرز از سرمربیگری تیم ملی کشتی فرنگی جوانان موافق نیستم، زیرا وی در مدت حضور خود کارنامه موفقی داشته است و این موضوع را به اطلاع رئیس فدراسیون کشتی رسانده‌ام و با توجه به دیدگاه یزدانی خرم مطمئنم ایشان نیز از عملکرد حسن رنگرز رضایت دارد، بنابراین فدراسیون با استعفای حسن رنگرز مخالف است.

وی اظهار داشت: مذاکرات خوب و مثبتی با محمد بنا پشت سر گذاشته‌ایم و با توجه به اینکه هدف تمامی ما پیشرفت و ارتقای کشتی کشور است سعی داریم با تعامل در جهت ارتقاء این رشته تلاش کنیم.

 

©2011 . All Rights Reserved