اخبار
شماره : 48136
۱۰:۸ ۱۳۹۵/۱۰/۲۷
دیروز و با حضور در منزل مرادعلی شیرانی/

جمعی از مسئولان فدراسیون با وی دیدار کردند
قدردانی از بهره گیری از نظرات و تجارب پیشکسوتان

جمعی از مسئولان فدراسیون کشتی با حضور در منزل مرادعلی شیرانی رئیس اسبق فدراسیون، دارنده مدال برنز جهان و جانباز سرافراز دفاع مقدس از تلاش های این پیشکسوت کشتی تقدیر کردند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، در این دیدار که رضا لایق دبیر فدراسیون، ابراهیم جوادی رئیس کمیته پیشکسوتان، سلطانعلی ترخاق مشاور عالی رئیس فدراسیون کشتی و علی رضا حیدری رئیس فدراسیون جهانی کشتی پهلوانی نیز حضور داشتند، لایق گزارشی از برنامه ها و فعالیت های سازمان مدیریتی کشتی کشور را به آقای شیرانی ارائه نمود.

شیرانی نیز در این دیدار صمیمانه ضمن ابراز رضایت از حضور یکی از اهالی کشتی در رأس فعالیت های این رشته و توجه به مسائل اخلاقی، بهره گیری از نقطه نظرات و تجارب پیشکسوتان و حضور چهره های جوان و مدال آور را از جمله فعالیت های مناسب فدراسیون کشتی دانست.

عضو سابق وزن 52 کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی همچنین بر پشتوانه سازی و توجه هرچه بیشتر به کشتی نوجوانان و جوانان تأکید کرد که نمود موفقیت های آن را می توان در بزرگسالان دید.

جانباز سرافراز مرادعلی شیرانی متولد 30 اسفندماه 1333 در اصفهان، سابقه حضور در بازی های المپیک تابستانی 1976 مونترال کانادا و مدال برنز رقابت های جهانی 1977 در وزن 52 کیلوگرم را در کارنامه ورزشی خود دارد.

شیرانی در عملیات آزادسازی خرمشهر به درجه جانبازی نائل شد، وی سابقه ریاست فدراسیون کشتی و ورزش های کارگری را نیز در کارنامه کاری خود دارد.

©2011 . All Rights Reserved