اخبار
شماره : 48132
۱۳:۳۱ ۱۳۹۵/۱۰/۲۶
از سوی فدراسیون کشتی/

مربیان سازنده برتر سال معرفی شدند
چمیانی و دهقان نژاد در صدر
واگذاری، مهاجری، انوری و عودباشی مربیان برتر کشتی سنتی
قدمگاهی و عبدالملکی مربی زن برتر سال
حق سفره ماهیانه، اعزام به تورنمنت بین المللی و 98 سکه جایزه

مربیان سازنده برتر سال فنی 95-94 بر اساس طرح رتبه بندی معرفی شدند.  بر این اساس محمد علی چمیانی از فارس و رسول دهقان نژاد از تهران به عنوان برترین مربیان سازنده سال در کشتی فرنگی و کشتی آزاد کشوردست یافتند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، در مجموع رده های سنی و در کشتی فرنگی، آقایان محمدعلی چمیانی از فارس، بهروز حضرتی پور از تهران و روح اله میکائیلی از قم ، و در کشتی آزاد آقایان رسول دهقان نژاد از تهران، حسین نقیبی از مازندران و ابراهیم خیراله زاده از تهران به ترتیب مربیان سازنده برتر اول تا سوم رشته های خود شدند.

به برترین مربیان (چمیانی و دهقان نژاد) به ترتیب اعزام به تورنمنت برون مرزی، ماهانه مبلغ دو میلیون تومان، حق السفره به مدت یکسال فنی، دیپلم و تندیس تعلق می گیرد.

نفرات دوم، اعزام به تورنمنت برون مرزی، ماهانه مبلغ یک و نیم میلیون تومان، حق السفره و دیپلم و نفرات سوم اعزام به تورنمنت برون مرزی، ماهانه مبلغ یک میلیون تومان، حق السفره و دیپلم دریافت می کنند.

در کشتی آزاد اسماعیل پلوئی از تهران، اکبر فلاح از تهران و رسول دهقان نژاد از تهران و در کشتی فرنگی نیز بهروز حضرتی پور از تهران، روح اله میکائیلی از قم و محمدعلی چمیانی از فارس به ترتیب بعنوان مربی سازنده برتر رده های سنی بزرگسالان، جوانان و "نوجوانان و نونهالان"، انتخاب شدند.

در کشتی پهلوانی عزیز واگذاری از مازندران، در کشتی ساحلی منصور مهاجری از زنجان، در آلیش مردان مهدی عودباشی از کرمانشاه، در گراپلینگ مردان امیرعباس نوری از مازندران، در آلیش زنان مریم السادات قدمگاهی از تهران و گراپلینگ زنان اکرم عبدالملکی از کرمانشاه اول شدند و ماهانه مبلغ یک میلیون تومان حق السفره، سه سکه طلا و دیپلم دریافت می کنند.

همچنین در مجموع به مربیان سازنده برتر اول تا سوم در کشتی آزاد، فرنگی، سنتی(پهلوانی، آلیش، گراپلینگ و ساحلی) 98 سکه بهار آزادی  اهداء می شود. این جوایز همزمان با رقابت های بین المللی جام تختی به نفرات برتر در بخش مردان اهداء می شود.

©2011 . All Rights Reserved