اخبار منتخب
شماره : 4797
۱۳:۱ ۱۳۸۷/۷/۲۴
محمد طلایی:

تکذیب می‌کنم

Sample Imageمصاحبه درج شده از من در روزنامه امروز روز ورزش را شدیدا تکذیب می‌کنم.

محمد طلایی مربی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی با بیان این مطلب افزود: من تعامل خوبی با فدراسیون کشتی دارم، بطوریکه در حال حاضر قرار است با تیم نفت در جام باشگاه‌های کشتی آسیا در کشور اردن شرکت کنم و فدراسیون کشتی نهایت همکاری را با ما در این زمینه داشته است.

وی گفت: چطور وقتی من دارم تیم نفت را برای رقابت‌های لیگ همراهی می‌کنم مرا تهدید به کنار گذاشتن از لیگ کرده‌اند در حالی که یعقوبی خبرنگار آن روزنامه نیز وقتی به من زنگ زد و در این زمینه سئوال کرد به وی گفتم که اصلا چنین مسئله‌ای نبوده، آقای یزدانی خرم با من صحبت کرد تا دل من را بدست آورد و این صحبت‌هایی که این آقایان از قول من می‌نویسند از پایه و اساس دروغ است و من آن را تکذیب می‌کنم زیرا معتقدم اگر انتقادی هم می‌شود باید انتقاد سازنده باشد.

طلایی تصریح کرد: من اصلا در صحبت‌هایم حرفی از نامحرم نزدم چون من مربی هستم و باید در حوزه مسئولیت خودم صحبت کنم و نسبت دادن چنین صحبت‌هایی به من کاملا نادرست است.

روابط عمومی فدراسیون کشتی فایل صوتی این مصاحبه را در اختیار دارد و در صورت لزوم با توجه به درخواست جناب آقای محمد طلایی آن را بر روی سایت قرار خواهد داد.

 

©2011 . All Rights Reserved