اخبار منتخب
شماره : 4754
۱۱:۵۳ ۱۳۸۷/۷/۲۰
محمدعلی صنعتکاران:

از این پس رقابت‌های لیگ را پیش رو داریم

Sample Imageکشتی ایران برای قرار گرفتن بر جاده افتخار به چندین سال زمان نیاز دارد.

محمدعلی صنعتکاران نایب رئیس فدراسیون کشتی در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی با بیان این مطلب افزود: به نظر من با در نظر گرفتن زمان برگزاری رقابت‌های لیگ کشتی و پس از آن تورنمنت‌های بین‌المللی، جام جهانی و رقابت‌های قهرمانی آسیا، مسابقات کشتی آزاد قهرمانی کشور در زمان مناسب در شهرستان ساری و استان مازندران برگزار شد.

وی گفت:‌ کمیته فنی انتخاب شده برای رقابت‌های قهرمانی کشتی آزاد برای نظارت بر این رقابت‌ها انتخاب شده بودند تا در صورت شناسایی افراد مستعد آنها را به فدراسیون کشتی معرفی کنند و در مورد تغییر در کادر فنی هنوز تصمیم‌گیری نشده و به موقع و با بررسی تمامی جوانب کار در مورد آن اعلام نظر خواهد شد، ضمن اینکه از این پس رقابت‌های لیگ کشتی را پیش رو داریم.

صنعتکاران تصریح کرد: مهمترین برنامه ما توجه به جوانان است زیرا در سایه تحت پوشش قرار دادن جوانانی همچون رحیمی و امثال آنها کشتی ما پیشرفت می‌کند و در این راستا قرار است اردوهای مقطعی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی جوانان هر ماه برگزار می‌شود تا حداقل 40 کشتی‌گیر تحت نظر قرار گیرند.

دارنده مدال طلای جهان اظهار داشت: امیر توکلیان بدلیل برخی گرفتاری‌های کاری نتوانست بعنوان عضوی از کمیته فنی در رقابت‌های مازندران حاضر شود و این مورد با هماهنگی ما بود.

©2011 . All Rights Reserved