اخبار منتخب
شماره : 4642
۱۱:۲۳ ۱۳۸۷/۶/۲۷
دبیر فدراسیون کشتی:

تقویم فدراسیون از 10 ماه قبل به هیأت‌ها ابلاغ شده است

دعوتنامه رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا به فدراسیون ارسال شد

Sample Imageدعوتنامه رقابت‌های کشتی آزاد و فرنگی جام باشگاه‌های آسیا که قرار است آبان ماه سال جاری در کشور اردن برگزار شود به فدراسیون کشتی ارسال شد.

عارف ربطی دبیر فدراسیون کشتی در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی با بیان این مطلب افزود: رقابت‌های کشتی آزاد و فرنگی جام باشگاه‌های آسیا  14 تا 17 آبان ماه سال جاری در شهر امان کشور اردن برگزار می‌شود که دعوتنامه این رقابت‌ها دیروز به فدراسیون کشتی ارسال شد و با توجه به اینکه تیم‌های نفت تهران و دانشگاه آزاد اسلامی سال گذشته به ترتیب در رقابت‌های کشتی آزاد و فرنگی به مقام قهرمانی دست یافتند می‌توانند به نمایندگی از کشورمان در این رقابت‌ها شرکت کنند.

وی گفت: علی‌اکبر طهماسبی داور بین‌المللی کشورمان نیز در این رقابت‌ها حضور خواهد داشت.

ربطی تصریح کرد: برگزاری نزدیک رقابت‌های جام تختی و جام جهانی به دلیل اینست که ما قصد داریم شرایط را طوری فراهم کنیم تا تیم‌های حاضر در رقابت‌های جام جهانی در رقابت‌های جام تختی نیز شرکت کنند.

وی در مورد اعتراضاتی که به زمان برگزاری رقابت‌های قهرمانی کشور وجود دارد اظهار داشت: فدراسیون کشتی تقویم خود را 10 ماه قبل به هیأت‌ها ابلاغ کرده بود و اگر افراد در این مورد اعتراضی داشتند باید تا امروز به فدراسیون اعلام می‌کردند ولی در این زمینه اعتراضی به ما منعکس نشده است.

ربطی در مورد برخی اظهار نظرها بر لزوم برگزار نشدن رقابت‌های قهرمانی کشور تأکید کرد: رقابت‌های قهرمانی کشور جزء دستورالعمل‌های ارسالی از سازمان تربیت بدنی است و باید برگزار شود، ضمن اینکه این رقابت‌ها شاخصی برای ارزیابی عملکرد هیأت‌ها بوده و از طرفی نیز طبق بخشنامه صادره از طرف فدراسیون کشتی مرحله اول رقابت‌های انتخابی تیم ملی محسوب می‌شود.

 

©2011 . All Rights Reserved