اخبار منتخب
شماره : 4593
۱۰:۳۸ ۱۳۸۷/۶/۲۰
رئیس هیأت کشتی یزد:

با رفتن یزدانی خرم مخالفم

من در شکست کشتی فرنگی در رقابت‌های المپیک کادر فنی را مقصر می‌دانم.

سیدهادی رفوگر رئیس هیأت کشتی یزد در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی با بیان این مطلب افزود: ما از یزدانی خرم ناراحتی نداریم وی مدیر خوبی است ولی یک مدیر نمی‌تواند همه امور را خود بر عهده بگیرد و باید از افرادی استفاده کند که بتوانند کشتی را اداره کنند.

وی گفت: باید در کادر فنی تیم‌های ملی کشتی آزاد از افراد جوان و تحصیلکرده که در کشتی ایران حضور دارند استفاده کرده و بزرگان کشتی بعنوان الگو حضور داشته باشند و ما باید با علم روز کشتی دنیا پیش برویم.

رفوگر اظهار داشت: یزدانی خرم مشاوران خوبی را نداشت و امثال مهدی‌زاده که امروز از ایشان انتقاد می‌کنند خود نیز باید در مورد نتایج المپیک پاسخگو باشند.

وی تأکید کرد: ما با شخص یزدانی خرم مخالفتی نداریم بلکه وی باید از مهره‌های خوبی و افراد صاحب‌نظر و متخصص در کادر اجرایی استفاده کرده، زیرا مشاوران نابلد به ضرر یزدانی خرم هستند.

رفوگر تصریح کرد: همه دست‌اندرکاران باید در مورد نتایج پکن پاسخگو باشند و تنها یزدانی خرم مقصر نیست و ما نباید همه شمشیرها را به طرف وی بگیریم.

وی ادامه داد: یزدانی خرم مدیریت خوبی در کشتی دارند و بودجه خوبی به کشتی تزریق کرده‌اند زیرا کشتی مانند فوتبال درآمد ندارد و فقط باید خرج کرد بنابراین من با برکناری یزدانی خرم مخالفم، فقط باید تغییراتی را در کادر اجرایی و فنی بوجود آورد و از بزرگان کشتی برای آموزش مربیان جوان استفاده کرده تا کشتی ما به روزهای اوج بازگردد.

رفوگر گفت: در زمان مهندس ترکان نیز ایشان شاید یک روز در هفته هم در فدراسیون نداشت اما با استفاده از مردان کاربلد کشتی بخوبی هدایت می‌شد.

 

©2011 . All Rights Reserved