اخبار منتخب
شماره : 4588
۱۰:۴ ۱۳۸۷/۶/۲۰
یعقوب نجفی جویباری:

یزدانی خرم در آینده موفق خواهد بود

یزدانی خرم در امر مدیریت ورزش بسیار توانمند بوده است و با 2 سال تجربه ای که دراین مدت کسب کرده است می تواند در آینده کشتی ایران را متحول سازد.

یعقوب نجفی جویباری در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون کشتی گفت: نتایج درخشانی که یزدانی خرم در والیبال ایران کسب کرده است بر کسی پوشیده نیست. می توانیم با فرصت دادن به این مدیرلایق نتایج گذشته را تکرار کنیم.

وی افزود: یزدانی خرم به مشاورانش اعتماد کرد ولی آن ها جواب این اعتماد را به خوبی پس ندادند و همین عاملی برای انتقاد برخی از افراد که فقط به دنبال منافع خود در ورزش هستند شده است.

مربی سابق تیم ملی کشتی کشورمان با اشاره به استفاده از جوانان در راس کادر مربیان تیم های ملی کشتی خاطر نشان ساخت: مربیانی که در المپیک تیم را همراهی می کردند از تجربه بالایی برخوردار بودند ولی در حال حاضر تجربه به تنهایی نمی تواند کار ساز باشد چرا که علم روز دنیا نیز باید در کناراین تجربه قرار گیرد.

جویباری تصریح کرد: باید به مربیان جوانمان بیشتر از این میدان دهیم تا بتوانند در کنار کشتی قرار گیرند و با تجربه و علم خود به ورزش اول کشورمان کمک کنند.

ملی پوش اسبق تیم ملی کشتی کشورمان اعتماد به جوانان را راهکاری برای موفقیت کشتی ایران دانست و اظهار کرد: مربیان و بزرگان کشتی که اکنون در کادر فنی تیم ملی حضوردارند خود باید از این سمت استعفا دهند تا راه برای جوانان تحصیل کرده ای که تعدادشان در کشتی ایران کم هم نیست وبه خوبی کشتی را می شناسند باز شود.    

 

©2011 . All Rights Reserved