اخبار منتخب
شماره : 4579
۱۰:۵۰ ۱۳۸۷/۶/۱۹
علی‌اکبر طهماسبی:

از یزدانی خرم حمایت می‌کنم

Sample Imageیکی از رمزهای موفقیت روس‌ها در کشتی حفظ مدیریت طی سال‌های اخیر است.

علی‌اکبر طهماسبی داور بین‌المللی درجه یک کشتی کشور در گفت و گو با روابط عمومی فدارسیون کشتی با بیان این مطلب افزود: معتقدم منتقدین امروز فدراسیون کشتی منتقدین دیروزی‌ها هم بوده‌اند و آنها در صورتی انتقاد نمی‌کنند که خود در سر کار باشند.

مربی کشتی کشور گفت: از منتقدان فدراسیون کشتی می‌خواهم که حرمت شکنی نکنند و قرار است کشتی را حفظ کنند و بجای انتقادهای یکسویه انتقادهای سازنده با راهکار را ارائه دهند زیرا این رفتارها در شأن کشتی نیست.

وی تصریح کرد: هیچ فردی اعم از کشتی‌گیر، مربی و مسئول فدراسیون کشتی دوست ندارد که حاصل زحمات و تلاش‌هایش به بار نشیند و ما بهتر است برای بررسی علل شکست کمیته‌ای از افراد متخصص و کاربلد را مأمور کنیم تا دلایل شکست‌ها را بطور منصفانه مشخص و به اطلاع مردم برسانند.

نماینده فدراسیون جهانی کشتی اظهار داشت: معتقدم همه جامعه کشتی باید یکدل و یک‌زبان در راه پیشرفت کشتی با فدراسیون همکاری کنند و اگر نقاط ضعفی را می‌گویند در کنار آن نقاط قوت را هم بگویند و نتایج درخشان بازی‌های آسیایی 2006 دوحه قطر و جهانی 2007 تیم ملی کشتی فرنگی و نتایج جوانان کشور در رقابت‌‌های آسیایی و جهانی را هم فراموش نکنند.

رئیس تشک A رقابت‌های المپیک پکن تأکید کرد: با تغییر مدیریت در فدراسیون کشتی مخالفم و بعنوان یک داور از یزدانی خرم حمایت می‌کنم.

وی اظهار داشت: کشتی آزاد ایران در رقابت‌های المپیک 1972 مونیخ نیز با حضور بزرگانی همچون عبداله موحد، سیدعباسی و منصور برزگر و چند قهرمان سرشناس دیگر تنها صاحب یک مدال برنز شد، بنابراین بهتر است گذشته را فراموش نکنیم.

 

©2011 . All Rights Reserved