اخبار
شماره : 41979
۹:۵ ۱۳۹۴/۴/۲۳
همزمان با بیست و ششمین روز ماه مبارک رمضان/

قهرمانان المپیک و جهان از شیرخوارگاه آمنه بازدید کردند
دیدار کشتی گیران با کودکان

جمعی از قهرمانان المپیک و جهان عصر روز دوشنبه همزمان با بیست و ششمین روز ماه مبارک رمضان از شیرخوارگاه آمنه بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، در این دیدار که در فضایی صمیمانه و دوستانه برگزار شد، فرنگی و آزادکاران با حضور در بخش های مختلف شیرخوارگاه آمنه ضمن دیدار با کودکان و در آغوش گرفتن و نوازش آنها، با این نوگلان عکس یادگاری گرفتند.

این دیدار که در ایام  ماه مبارک رمضان انجام شد، باعث خوشحالی این آینده سازان شد تا کشتی گیران با روحیه بالا برای مسابقات جهانی آماده  شوند.

حمید بنی تمیم دبیر فدراسیون، علی بیات سرپرست تیم ملی کشتی آزاد، احد پازاج سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی، قاسم رضایی قهرمان المپیک و دارنده دو مدال برنز جهان، مسعود اسماعیل پور دارنده مدال نقره جهان و طلای بازی های آسیایی، کمیل قاسمی مرد برنزی المپیک لندن و مدال نقره جهان، افشین بیابانگرد و محمد حسین محمدیان دارندگان مدال برنز جهان، حبیب اله اخلاقی دارنده مدال طلای بازی های آسیایی، علی رضا کریمی و بهنام احسان پور دارندگان مدال های طلا و نقره آسیا به همراه حمیدباوفا و حسین کریمی مربیان تیم های ملی کشتی فرنگی و آزاد در این بازدید حضور داشتند.

©2011 . All Rights Reserved