اخبار
شماره : 41106
۸:۲۷ ۱۳۹۴/۲/۶
رقابت های بین المللی جام دانکلوف و نیکولا پتروف – بلغارستان/

چهار نماینده کشورمان امروز به میدان می روند

چهار نماینده کشورمان در روز سوم (یکشنبه) رقابت های بین المللی جام دانکلوف و نیکولاپتروف بلغارستان به میدان می روند.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، رقابت های بین المللی کشتی جام دانکلوف و نیکولا پتروف بلغارستان از روز جمعه 4 اردیبهشت ماه و با حضور کشتی گیرانی از 26 کشور دنیا در شهر صوفیه پایتخت بلغارستان در حال برگزاری است.
در رقابت های امروز و روز پایانی مسابقات اوزان 66 و 85 کیلوگرم کشتی فرنگی برگزار می شود که امید نوروزی و حبیب اله اخلاقی نمایندگان کشورمان به مصاف حریفان خود می روند.
در وزن 66 کیلوگرم امید نوروزی در دیدار نخست به مصاف داوید کاسکاویلا از ایتالیا می رود و در صورت پیروزی بر این کشتی گیر در دور بعد به مصاف برنده کشتی گیران اوکراین و نروژ می رود در این وزن 16 کشتی گیر حضور دارند.
در وزن 85 کیلوگرم که 18 کشتی گیر حضور دارند حبیب اله اخلاقی پس از استراحت در دور اول در دور دوم با ولادمیر استانکیج از صربستان مبارزه می کند. اخلاقی در صورت پیروزی بر این حریف در دور سوم به مصاف برنده کشتی میان کانسو ایلدیم و متهان باشار از ترکیه خواهد رفت.

همچنین در کشتی آزاد مسابقات اوزان 65، 70 و 97 کیلوگرم برگزار می شود که علی اصغر جبلی و میثم حیدری در وزن 65 کیلوگرم کشتی خواهند گرفت.
در وزن 65 کیلوگرم که 19 کشتی گیر حضور دارند علی اصغر جبلی در دور نخست به مصاف میشل میهایلوف از بلغارستان می رود و میثم حیدری نیز با تیناهی ماهاتیا مبارزه می کند این کشتی گیر کشورمان در صورت پیروزی در دور دوم باید به مصاف یکدیگر بروند.

©2011 . All Rights Reserved