اخبار
شماره : 40670
۱۰:۴۷ ۱۳۹۳/۱۲/۱۲
رئیس شورای کشتی قاره آمریکا:

فدراسیون کشتی ایران تیم بسیار قوی در اجرای مسابقات دارد
به دنبال جذب اسپانسر و تماشاگر برای کشتی هستیم

فرانسیسکو لی لوپز رئیس گواتمالایی شورای کشتی قاره آمریکا که در رقابت های جام جهانی تهران حضور داشت، گفت: از فدراسیون کشتی به دلیل برگزاری مسابقات و همچنین نحوه میزبانی تشکر می کنم.

فرانسیسکو لی لوپز رئیس شورای کشتی قاره آمریکا در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی با بیان این مطلب افزود: نحوه ی برگزاری مسابقات از طرف ایران بسیار خوب بود و به نظر من فدراسیون کشتی یک تیم بسیار قوی در اجرای مسابقات دارد.

وی افزود: 12 سال است که در اتحادیه جهانی عضو هستم و برای اولین بار است به ایران سفر می کنم و ایران بسیار متفاوت تر از آن چیزی بود که در ذهن من بو.

وی تصریح کرد: ایران یک کشور قدرتمند است و من از مهمان نوازی شما تشکر می کنم.

عضو کمیسیون کشتی ساحلی اتحادیه جهانی گفت: کشتی در دنیا قابلیت رقابت با رشته هایی همچون فوتبال و بسکتبال را ندارد اما اتحادیه جهانی به فکر ترویج این رشته در تمامی دنیا است.

وی ادامه داد: اتحادیه جهانی کشتی با اجرای نوآوری های جدیدی همچون نحوه برگزاری مسابقات، تغییر قوانین کشتی و همچنین جذب اسپانسر و تماشاگر و پخش تلویزیونی، به دنبال ارتقاء جایگاه این رشته در جهان است.

عضو کمیسیون توسعه اتحادیه جهانی در پایان خاطرنشان کرد: باید با به کارگیری رشته های دیگر کشتی از جمله کشتی های سنتی به ترویج کشتی در کشورهای دیگر بپردازیم تا این رشته فقط در چند کشور خلاصه نشود.

©2011 . All Rights Reserved