اخبار
شماره : 39577
۱۵:۳۲ ۱۳۹۳/۸/۲۰
نخستین دوره رقابت های لیگ جهانی/ (به همراه گزارش تصویری)

اهواز کاندیدای اصلی میزبانی مسابقات کشتی فرنگی
خادم با استاندار خوزستان دیدار کرد

اهواز کاندیدای اصلی میزبانی نخستین دوره رقابت های لیگ جهانی کشتی فرنگی است.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی،‌ رسول خادم رئیس فدراسیون کشتی صبح امروز(سه شنبه) با حضور در اهواز با عبدالحسن مقتدایی استاندار خوزستان دیدار کرد.

در این دیدار در مورد میزبانی نخستین دوره رقابت های لیگ جهانی کشتی فرنگی که روزهای 13 و 14 آذرماه برگزار می شود، بحث و تبادل نظر شد و مقرر گردید در صورت تحقق یافتن مفاد قرارداد فی مابین اهواز میزبان این رقابت ها باشد.


رسول خادم رئیس فدراسیون کشتی در زمینه این دیدار گفت: امروز  جلسه خوبی با استاندار و برخی مسئولان ورزش استان خوزستان برگزار کردیم که توافقات مناسبی برای اینکه اهواز میزبان این رقابت ها باشد صورت گرفت و امیدواریم این مسابقات با محقق شدن شرایط لازم با استقبال خوب مردم و ورزش دوستان استان مواجه شود.

وی خاطر نشان کرد: همچنین در این نشست، اداره کل ورزش استان خوزستان پیشنهاد حضور یک تیم بومی در این رقابت ها را ارائه کرد که با این تصمیم موافقت شد و این تیم بومی علاوه بر سه تیم ایرانی مجوز حضور در این رقابت ها را نیز به دست آورد.


حمید بنی تمیم دبیر فدراسیون کشتی،‌ کیانی زاده مدیر کل ورزش و جوانان و مرعشیان رئیس هیئت کشتی خوزستان و جمعی از مسئولان در این جلسه حضور داشتند.

©2011 . All Rights Reserved