اخبار
شماره : 38778
۱۲:۴۰ ۱۳۹۳/۶/۵
رقابت های کشتی آزاد پیشکسوتان قهرمانی جهان- صربستان/

کسب 11 مدال طلا، نقره و برنز در روز نخست

کشتی گیران آزادکار تیم پیشکسوتان کشورمان در اولین روز رقابت های پیشکسوتان جهان در صربستان 3 مدال طلا، دو مدال نقره و 6 مدال برنز را کسب کردند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، در مراسم افتتاحیه این مسابقات که سه شنبه شب در مجتمع ورزشی شومیتسا در بلگراد برگزار شد، کشتی گیران آزاد کار کشورمان در حضور سفیر جمهوری اسلامی ایران، رایزن فرهنگی، دیگر کارکنان سفارت و نهادهای ایرانی و جمعی از ایرانیان مقیم، مدال های طلا، نقره و برنز را بر گردن آویختند.

مراسم افتتاحیه سومین دور رقابت های بین المللی کشتی پیشکسوتان جهان در صربستان با سخنان ˈآندره ملادنوویچˈ قائم مقام شهردار بلگراد و ˈژلیکو ترایکوویچˈ رییس شورای کشتی گیران صربستان آغاز شد و بلافاصله فینال مسابقات در گروه های E, F , B آغاز شد که در آن، ورزشکاران ایرانی برتری خود را در وزن های مختلف بر حریفانشان ثابت کردند.

در این مسابقات، رحیم ابوئی در وزن 130 کیلوگرم، رضا حداد در وزن 76 کیلوگرم و مهدی مرادی در وزن 130 کیلوگرم مدال طلا را از آن خود کردند.

موجی بوشهری در وزن 58 کیلوگرم و بلند پور در وزن 63 کیلوگرم نیز با شکست دادن رقبای سرسخت خود مدال نقره را بدست آوردند.

علی محمد طاهری در وزن 58 کیلوگرم، محمد جواد رضائیان در وزن 69 کیلوگرم، رحمت شریفی در وزن 97 کیلوگرم، رسول طغیانی در وزن 76 کیلوگرم، گودرز کرمانی در وزن 97 کیلوگرم و بابک حیدری در وزن 97 کیلوگرم هم مدال برنز را برای میهن اسلامی به ارمغان آوردند.

در رقابت های کشتی پیشکسوتان جهان در صربستان  بیش از 700 شرکت کننده از بیش از 50 کشور جهان از جمله ایران، بلغارستان، جمهوری آذربایجان، قزاقستان، روسیه، ازبکستان، ژاپن، کوبا، لهستان، صربستان، مجارستان، ترکیه، آمریکا، کرواسی، بلاروس، هند، گرجستان، ایتالیا، فرانسه و آلمان شرکت دارند.


کشتی گیران فرنگی کار کشورمان نیز که روز چهارشنبه برای شرکت در سومین دور رقابت های پیشکسوتان جهان در صربستان وارد بلگراد می شوند، رقابت های خود را از روز پنجشنبه شروع خواهند کرد.

منبع: ایرنا

©2011 . All Rights Reserved