اخبار
شماره : 37249
۱۲:۳۳ ۱۳۹۳/۲/۳
رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی آسیا – قزاقستان/

پیروزی مهران رضازاده در گروه شانس مجدد

مهران رضازاده نماینده وزن ۵۷ کیلوگرم کشورمان که با شکست در دور اول رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی آسیا از حضور در مرحله بعد بازمانده بود با حضور حریفش در فینال به گروه شانس مجدد رفت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، در ادامه رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی آسیا که با برگزاری مسابقات 4 وزن نخست از صبح امروز در آستانه قزاقستان آغاز شده است مهران رضازاده نماینده وزن اول ایران که با شکست مقابل کشتی‌گیر مغول در دور اول از حضور در مرحله بعد بازمانده بود با حضور حریفش در فینال به گروه شانس مجدد رفت.

در وزن 57 کیلوگرم مهران رضازاده در دور نخست با نتیجه 5 بر 4 مغلوب نماینده مغولستان شد و از حضور در مرحله بعد بازماند، اما با حضور حریفش در فینال نماینده کشورمان شانس حضور در گروه بازنده‌ها و شانس کسب مدال برنز این رقابت‌ها را بدست آورد.

رضازاده در گروه شانس مجدد با نتیجه 10 بر صفر از سد حریف ویتنامی خود گذشت و یک گام دیگر به حضور در دیدار رده‌بندی نزدیک شد تا برای کسب مدال برنز تلاش کند. در این وزن 13 کشتی‌گیر حضور دارند.

پیش از این سیداحمد محمدی، میثم مصطفی‌جوکار و کمیل قاسمی با پیروزی مقابل حریفانشان گام به فینال رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی آسیا گذاشته بودند.

©2011 . All Rights Reserved