اخبار منتخب
شماره : 3692
۱۳:۴۵ ۱۳۸۷/۳/۷
محمود معزی‌پور

رقابت‌های المپیک با جهانی متفاوت است

Sample Imageبرای حضور در رقابت‌های المپیک کشتی‌گیرانی می‌خواهیم که درحد این رقابت‌های بزرگ باشند.

محمود معزی‌پور سرمربی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی با بیان این مطلب افزود: برای حضور در المپیک کشتی‌گیرانی می‌خواهیم که در حد این رقابت‌ها باشند، زیرا سطح رقابت‌های المپیک با رقابت‌های جهانی و قاره‌ای قابل مقایسه نیست و بسیار متفاوت‌تر می‌باشد، کشتی‌گیر حاضر در المپیک باید شجاع و نترس بوده و نوع مبارزه با رقبای بین‌المللی را بلد باشد و این بخشی از فاکتورهای مورد نظر است.

معزی‌پور اظهار داشت: کشتی‌گیران بزرگی با مدال‌های جهانی در رقابت‌های المپیک حاضر شده‌اند اما نتوانسته‌اند صاحب مدال شده و ناکام مانده‌اند.

وی در مورد وزن 96 کیلوگرم اظهار داشت: علیرضا حیدری در حال حاضر در اردو حضور دارد و تمرینات خود را دنبال می‌کند و سعید ابراهیمی نیز خود را به سرپرست اردو معرفی کرده است.

وی گفت: تمرینات کشتی‌گیران در حال پیگیری است و برنامه‌ها طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته پیگری می‌شود، البته نمی‌خواهیم در آستانه رقابت‌های جام تختی به کشتی‌گیران فشار بیاوریم تا دچار مصدومیت ناخواسته شوند.

معزی‌پور تصریح کرد: هیچ کشتی‌گیر غایبی در اردو حضور ندارد و فقط چند کشتی‌گیر با اجازه از کادر فنی چند روزی در اردو نیستند.

 

©2011 . All Rights Reserved