كميته اجرائي مسابقات
شماره : 34266
۱۰:۲۴ ۱۳۹۲/۴/۸
اولین دوره رقابتهای کشتی جام استان برتر – تبریز/

مازندران قهرمان شد

رضایی چهره های مستعد را شناسایی کرد

در پایان اولین دوره رقابتهای کشتی جام استان برتر، در گروه الف و در رده ی سنی بزرگسالان که روز پنجشنبه در تبریز برگزار شد، تیم مازندران به مقام قهرمانی رسید.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، در این رقابتها که در دو گروه برگزار شد، در گروه الف این مسابقات تیمهای آذربایجان شرقی، کرمانشاه، همدان و توابع تهران و در گروه ب، تیمهای مازندران، خراسان و تهران حضور داشتند و استان البرز غایب بود.

بر این اساس در این مسابقات که به صورت تیم به تیم برگزار شد، در پایان دور مقدماتی در گروه الف تیمهای توابع تهران و آذربایجان شرقی و در گروه ب تیمهای مازندران و تهران اول و دوم شدند.

در مرحله نهایی این مسابقات، تیم مازندران با شکست توابع تهران قهرمان شد، توابع تهران به مقام دوم رسید و تهران با برتری مقابل آذربایجان شرقی سوم شد. خراسان رضوی نیز با شکست همدان به مقام پنجم رسید و تیم کرمانشاه هم هفتم شد.

همچنین علیرضا رضایی بعنوان نماینده حوزه مدیریت تیمهای ملی و کادر فنی تیم ملی بر این رقابتها نظارت داشت و چهره های مستعد را برای شرکت در کارگاههای فنی و اردوههای تیمهای ملی شناسایی کرد.

داوران بین المللی کشتی ایران نیز این مسابقات را قضاوت کردند و مسئولان هیئت کشتی استان آذربایجان شرقی و شهر تبریز این رقابتها را برگزار کردند.

کشتی گیران شرکت کننده در این دوره از رقابتها به جزء شش نفر برتر مرحله نهایی انتخابی تیم ملی بزرگسالان بودند تا کشتی در استانهای سراسر کشور جریان داشته باشد و فرصت به دیگر نفرات با انگیزه و مستعد داده شود.

 

نتایج کامل این رقابت ها در لینک زیر قابل دریافت است.

 

دریافت 

©2011 . All Rights Reserved