اخبار منتخب
شماره : 3367
۱۰:۴۴ ۱۳۸۷/۲/۷
علی کفاشیان

کشتی پرافتخارترین رشته ورزشی ایران است

یزدانی خرم تجربه گرانبهایی در مدیریت دارد


Sample Imageکشتی‌گیران ایرانی توانستند در رقابت‌های گزینشی سوئیس توانمندی‌های خود را بخوبی نشان دهند.

علی کفاشیان دبیر کل کمیته ملی المپیک در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی با بیان این مطلب افزود: کشتی‌گیران ایرانی در رقابت‌های گزینشی سوئیس توانستند مابقی‌ سهمیه‌های المپیک را کسب کنند و توانمندی‌های خود را نشان دادند.

وی گفت: از اینکه کشتی‌گیران ایران در این رقابت‌ها توانمندی‌های خود را نشان دادند و توانستند با رقبای خوب خارجی خود با اقتدار کشتی‌ بگیرند بسیار خوشحالم.

کفاشیان تصریح کرد: ما براساس برنامه‌های ارائه شده توسط فدراسیون کشتی تمامی شرایط لازم شامل اردو و مسائل مورد نظر را برای این فدراسیون فراهم کرده‌ایم و همواره از کشتی‌ بعنوان پرافتخارترین رشته ورزشی ایران حمایت می‌کنیم.

وی اظهار داشت: کشتی بعنون پرافتخارترین رشته ورزشی ایران در تاریخ المپیک، پرامیدترین رشته ما برای کسب مدال است و ما بر این اساس بهترین حمایت را از کشتی بعمل خواهیم آورد.

کفاشیان تصریح کرد: یزدانی خرم تجربه بسیار گرانبهایی در مدیریت ورزش دارد و می‌تواند به کشتی کمک کند، البته گستره کاری کشتی وسیع‌تر از رشته‌های دیگر است اما یزدانی خرم می‌تواند با تجربه کاری خود و داشتن زمان کافی کشتی را به جایگاه واقعی خود برساند.

وی افزود: خوشبختانه کشتی فرنگی در حال حاضر سیر صعودی و روند رو به رشدی را دنبال می‌کند و معتقدم در رشته کشتی آزاد نیز کادر فنی باید با بهره‌گیری از تمامی نظرات، از پتانسیل کشتی ایران به بهترین نحو استفاده کنند.

کفاشیان افزود: کشتی امید اول ورزش ایران برای کسب مدال در المپیک است و امیدوارم با تلاش مجموعه پرتلاش فدراسیون کشتی در همه بخش‌ها این امر بخوبی در پکن محقق شود.

 

©2011 . All Rights Reserved