اخبار منتخب
شماره : 3342
۹:۵۵ ۱۳۸۷/۲/۲
محمدرضا یزدانی خرم

زحمات کشتی‌گیران و کادر فنی به بار نشست

Sample Imageمذاکرات خوبی با مارتینتی داشتیم

زحمات کادر فنی و کشتی‌گیران در رقابت‌های گزینشی المپیک در سوئیس به بار نشست.

محمدرضا یزدانی خرم رئیس فدراسیون کشتی در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی با بیان این مطلب افزود: زحمات کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد و کشتی‌گیران در رقابت‌های مهم و حساس گزینشی المپیک سوئیس به بار نشست و کشتی‌گیران توانستند در این رقابت‌های حساس سهمیه المپیک را کسب کنند.

وی گفت: سطح رقابت‌های سوئیس بسیار بالا بود و بسیاری از تیم‌ها با رؤسای فدراسیون خود و 2 داور در این مسابقات حاضر شده‌ بودند که به لطف خداوند ما توانستیم سهمیه رقابت‌های المپیک را بدست آوریم.

یزدانی خرم تصریح کرد: در رقابت‌های سوئیس اعضای سفارت ایران در سوئیس، تیم ایران را تنها نگذاشتند و همه آنها بهمره اعضای خانواده‌شان در شهر مارتینی سوئیس و در سالن مسابقات حاضر شسده و تیم ما را تشویق کردند و قرار است امروز هم میهمان اعضای سفارت باشیم.

وی اظهار داشت: در مارتینی با رافائل مارتینتی رئیس فدراسیون جهانی کشتی فیلا جلسه‌های بسیار خوبی داشتیم که در این جلسه مارتینی به ما بابت کسب 4 سهمیه تبریک گفت زیرا بعضی از کشورها مانند ترکیه از کسب سهمیه در 1 وزن خود باز ماندند.

یزدانی خرم ادامه داد: در جلسه مفصلی که با مارتینتی داشتیم در مورد مباحثی همچون داوری، مربیگری و برگزاری مسابقات مطرح شده و رئیس فیلا بهترین راهکارها را برای توسعه کشتی ما در این بخش‌ها بیان کرد.

وی تأکید کرد: همچنین در این جلسه در مورد میزبانی ایران در رویدادهای بین‌المللی مذاکراتی صورت گرفت که به محض بازگشت به ایران به تفصیل در این مورد بحث خواهیم کرد.

 

©2011 . All Rights Reserved