گفتگو
شماره : 32675
۱:۱۷ ۱۳۹۱/۱۱/۱۳
ماگومد گوسینوف: روسیه با قدرت در جام جهانی تهران شرکت می کند

شرایط با باکو متفاوت است

سرمربی تیم کشتی آزاد روسیه با اشاره به اینکه شرایط  جام جهانی 2013 با رقابتهای دوره گذشته در باکو متفاوت است، گفت: با قدرت در جام جهانی تهران شرکت می کنیم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، ماگومد گوسینوف با بیان این مطلب افزود: جام جهانی تهران و قهرمانی اروپا در گرجستان دو مسابقه مهم پیش روی ماست.

وی ادامه داد: با توجه به برگزاری جام یاریگین از نظر زمانی برای دو مسابقه مهم پیش رو محدودیت داریم اردوی ما برای جام جهانی و قهرمانی اروپا از روز یکشنبه هفته آینده آغازمی شود و با بررسی عملکرد آزادکاران در اردو ترکیب تیم ما برای این دو مسابقه مشخص می شود و تنها موفقیت در جام یاریگین ملاک نیست.

گوسینوف تصریح کرد: البته این مشخص است که تعدادی از آزادکاران به تهران می روند و بعید نیست برخی نفرات حاضر در جام جهانی نیز شانس حضور در قهرمانی اروپا را داشته باشند.


وی خاطر نشان کرد: ما در سال 2012 میلادی در رقابتهای جام جهانی باکو به دلیل در پیش بودن مسابقات قهرمانی کشور و رقابتهای المپیک قادر به حضور با ترکیب قدرتمند نبودیم اما اینبار وضعیت متفاوت است و ما برای هر دو مسابقه جام جهانی و قهرمانی اروپا با قدرت و برای به دست آوردن پیروزی به میدان می رویم.

رقابتهای جام جهانی کشتی آزاد روزهای 3 و 4 اسفندماه در تهران و مسابقات قهرمانی اروپا 26 روز بعد در شهر تفلیس پایتخت گرجستان برگزار خواهد شد.

 

©2011 . All Rights Reserved