سازمان ليگ
شماره : 3200
۱۴:۲۴ ۱۳۸۷/۱/۲۰
عملکرد کمیته لیگ در سال 86

عملکرد کمیته لیگ فدراسیون کشتی در سال 1386

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی؛ تورج لارودی رئیس کمیته لیگ فدراسیون کشتی خلاصه عملکرد کمیته لیگ فدراسیون کشتی در سال 86 را به شرح زیر اعلام کرد:

برگزاری سه مسابقه لیگ دسته یکم جام حاج عبدالحسین فیلی ، لیگ برتر کشتی آزاد جام شهدا و لیگ برتر کشتی فرنگی جام خلیج فارس از برنامه های کمیته لیگ بوده است.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی عملکرد این کمیته در سال 86 به شرح زیر بوده است:

1- تهیه و تنظیم بخشنامه اعلام شرایط برگزاری لیگ کشتی آزاد و فرنگی دسته یکم و ارسال آن به کلیه اداره کل استانها و هیاتهای کشتی استان سراسر کشور در مورد برگزاری مسابقات.

2- جلسه هماهنگی در امور اجرایی و قرعه‌کشی در برگزاری سه مسابقه انجام شده.

3- مراسم قرعه‌کشی رویدادهای برگزار شده و تنظیم برنامه مسابقات و ارسال آنها به هیاتهای کشتی استانها و تیم‌ها و باشگاههای شرکت کننده.

4- تهیه و تنظیم کارت شرکت در مسابقات و ارسال آنها به تیم‌های شرکت کننده جهت مربیان ، کشتی گیران و سرپرستان.

5- تهیه و تنظیم بخشنامه مربوط به برگزاری مرحله نیمه نهایی و نهایی مسابقات و ارسال آن به تیم‌های صعود.

6- برگزاری مرحله نیمه نهایی و نهایی مسابقات.

7- تهیه شیلد و لوح سپاس جهت سرپرستان و مدیرعاملان تیم‌های شرکت کننده درمسابقات.

8- حضور مسئولان و کارکنان کمیته لیگ  بمنظور بررسی شرایط و تهیه گزارش از نحوه همکاری و همچنین آشنایی با استعدادها و امکانات بالقوه و همچنین رایزنی بمنظور ارتقاء سطح لیگ و جذب اسپانسرهای جدید در سطح استانها در تمامی شهرستانها و استانهای شرکت کننده در مسابقات.

9- رایزنی با هیاتهای کشتی استانها بمنظور فراهم آوردن زمینه شرکت تیم‌های دارای پشتوانه مالی مناسب در لیگ دسته یکم ، برتر کشتی آزاد و فرنگی سال 86.

10- شرکت در جلسات هفتگی لیگ برتر کشتی آزاد با حضور ریاست محترم فدراسیون کشتی و نمایندگان اعزامی به مسابقات هفته‌های مختلف در محل فدراسیون کشتی از مورخه 1/8/86 لغایت 15/9/86.

11- رایزنی با صاحب نظران و مسئولان تیم‌ها و باشگاهها و جمع‌آوری نظرات آنان درمورد نحوه برگزاری لیگ و تنظیم آئین نامه اجرایی لیگ.

 

©2011 . All Rights Reserved