گفتگو
شماره : 30628
۱:۵۸ ۱۳۹۱/۵/۱۶
حسن رنگرز: سوریان نابغه ای است که مدال طلای المپیک را کم داشت

این افتخار حاصل تلاش شبانه روزی کادر فنی است

نایب رئیس فدراسیون کشتی گفت: حمید سوریان نابغه ای است که مدال طلای المپیک را در کارنامه خود کم داشت.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، حسن رنگرزمشاور وزیر و نایب رئیس فدراسیون کشتی با بیان این مطلب افزود: حمید سوریان با کسب پنج مدال طلای جهان ظرفیت و توانمندیهای بالای خودش را نشان داده بود و وی نابغه ای است که مدال طلای المپیک 2012 لندن را در کارنامه خود کم داشت و خوشحالم با کسب این مدال طلا کلکسیون افتخاراتش را تکمیل کرد و رکودش با استاد عبداله موحد برابری کرد.
وی ادامه داد: سوریان با برنامه ریزی مناسب کادر فنی در رقابتهای جهانی سال 2011 میلادی شرکت نکرد و دورخیز بسیار با برنامه ای را برای کسب مدال در المپیک داشت و به هدفش رسید.
دارنده مدالهای طلا و برنز جهان با تقدیر از کادرفنی تیم ملی کشتی فرنگی اظهار داشت: این افتخار حاصل چهارسال کار شبانه روزی محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی و همکارانش است و کسب این مدال طلا پاسخی به بخشی از تلاشهای محمد بنا بود.
وی اظهار داشت: جا دارد از زحمات رسول خادم مدیر تیمهای ملی کشتی نیز تشکر کنم که در کنار کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی تلاش کرد تا شرایط آرام و مناسبی برای المپیکی ها بوجود آید.
رنگرز در پایان خاطر نشان کرد:امیدوارم در روزهای آینده شاهد خبرهای خوب بیشتری از کشتی فرنگی و کشتی آزاد در المپیک 2012 لندن باشیم.

©2011 . All Rights Reserved