اخبار منتخب
شماره : 29176
۱۱:۶ ۱۳۹۱/۱/۱۶
رسول خادم:
از برنامه‌های فنی محمد بنا و همکاران وی با تمام توان ممکن حمایت می‌کنم

مدیر تیم‌های ملی و امور فنی گفت: با تمام توان ممکن از برنامه‌های فنی محمد بنا سرمربی موفق تیم ملی کشتی فرنگی و همکاران وی در جهت تقویت عملکرد کشتی‌گیران فرنگی حمایت می‌کنم.

رسول خادم، مدیر تیم‌های ملی و  امور فنی در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی افزود: قطعا کسب نتایج مناسب‌تر در کشتی آزاد نسبت به کشتی فرنگی در تمامی رقابت‌های بین‌المللی وظیفه کشتی آزاد است. زیرا کشتی آزاد یک شیوه کشتی ایرانی است که در کشور ما جایگاه و ریشه‌ای تاریخی دارد.
دارنده مدال طلای المپیک آتلانتا ادامه داد: در چند سال گذشته کشتی فرنگی علیرغم بستر کمی و کیفی محدودتر نسبت به کشتی آزاد، نتایج مناسبت‌تری را از مسابقات اصلی بدست آورده که در این موفقیت‌ها تلاش محمد بنا و همکاران وی در کنار خواست و سعی مضاعف کشتی‌گیران فرنگی‌کار کشور سهم بسزایی داشته است. در واقع به نظر می‌رسد در این چند سال کشتی فرنگی بار انتظارات از کشتی آزاد را نیز بر دوش کشیده است.
دارنده مدال برنز المپیک بارسلون تصریح کرد: اینگونه که من متوجه شده‌ام در چند سال اخیر حتی کشتی‌گیران آزاد در کاهش دغدغه‌های روانی و فنی خود از مشورت با محمد بنا بهره می‌گرفتند. این نوع ارتباط میان کشتی فرنگی و کشتی آزاد یک فرصت ارزشمند برای کشتی کشور محسوب می‌شود.
دارنده دو مدال طلا و یک مدال نقره رقابتهای جهانی در پایان خاطر نشان کرد: کشتی گیران و کادر فنی کشتی آزاد و فرنگی فارغ از نتایج رقابتهای گزینشی قزاقستان در اردوها و مسابقات بعدی نیز رابطه دوستانه و تنگاتنگ خود را جهت کسب نتایج در خور و شایسته برای کشتی ایران ادامه می دهند و من با تمام وجود از این صمیمیت وهمدلی حمایت می کنم.

 

©2011 . All Rights Reserved