گفتگو
شماره : 28951
۱۲:۵ ۱۳۹۰/۱۲/۲۲
امید نوروزی: به طور حتم در اردوی بعد خواهم بود

حضور در قزاقستان، شناخت من از حریفانم را بالا می‌برد

امید نوروزی با بیان اینکه مشکل آسیب‌دیدگی اش از ناحیه‌ی گردن تا حدودی برطرف شده است و به طور حتم در اردوی بعد حضور خواهد داشت گفت: تمرینات جدی خود را از اردوی بعد آغاز خواهم کرد.
دارنده‌ی مدال طلای مسابقات جهانی در وزن 60 کیلوگرم در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی در این رابطه اظهار کرد: بدلیل آسیب‌دیدگی که در جام یادگار امام (ره) پیدا کردم نتوانستم در اردوی قبل تیم ملی حضور داشته باشم. البته این عدم حضور من با اجازه‌ی محمد بنا بود. طی این مدت نیز در شیراز تمرینات خود را به طور مرتب انجام داده‌ام ولی از اردوی بعد با آمادگی کامل و فشار بالا تمرینات خود را در اردوهای تیم ملی آغاز می‌کنم. مشکل آسیب‌دیدگی گردن من نیز تا حدودی برطرف شده است و طبق نظر پزشکان سعی می‌کنم روی گردنم فشار نیاورم تا شرایط بهتری را پیدا کنم.
وی افزود: به احتمال زیاد با تیم اعزامی به مسابقات گزینشی قزاقستان همراه خواهم بود. این مسابقات فرصتی است تا هم مسابقات را از نزدیک تماشا کنم و هم اینکه احیانا تمرین مشترکی هم با حریفان خارجی خود داشته باشم.
نوروزی با بیان اینکه وی هنوز اطلاعات دقیقی از حریفان خود ندارد خاطر نشان کرد: در دور جدید تمرینات سعی خواهم کرد تا از هر طریق که می‌توانم در خصوص حریفانم نیز اطلاعاتی را کسب کنم. البته مسابقات گزینشی قزاقستان نیز دورنمای بسیار خوبی به من خواهد داد و شناخت من را مطمئنا بالاتر می‌برد. به هرحال تمام تلاش ما این است تا با دست پر راهی بازی‌های المپیک لندن شویم.

©2011 . All Rights Reserved