گفتگو
شماره : 28877
۱۵:۱۲ ۱۳۹۰/۱۲/۱۸
نجم الدین عبدالبیکوف: با نفرات سرشناس روس به جام تختی آمده ایم

خادم نابغه کشتی جهان است

خاطرات مبارزاتش با خادراتسف برایم تداعی شد

سرپرست تیم کشتی آزاد داغستان روسیه گفت: با کشتی گیران سرشناس خود برای شرکت در جام تختی وارد ایران شده ایم.
نجم الدین عبدالبیکوف سرپرست تیم کشتی داغستان روسیه در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون کشتی با بیان این مطلب افزود: همیشه از مراوده با کشتی ایران به عنوان یکی از قطب های اصلی کشتی دنیا استقبال کرده ایم و امسال نیز به همین منظور در جام سی و دوم فجر شرکت کرده ایم.
وی ادامه داد: جوایز دلاری این مسابقات نسبتا خوب است و ما علاوه بر اینکه به دنبال کسب بهترین مدال ها در این رقابتها هستیم، ارزیابی عملکرد برخی کشتی گیران خود را نیز در برنامه داریم.
عبدالبیکوف با اشاره به حضور رسول خادم به عنوان مدیر تیمهای ملی و امور فنی فدراسیون کشتی ایران اظهار داشت: دیروز خادم را در خانه کشتی دیدم، با دیدن وی خاطره سه سال مبارزه پیاپی وی طی سالهای 1994 تا 1996 با خادراتسف هموطنم برایم تداعی شد.
این کشتی گیر سابق روس در پایان خاطر نشان کرد: رسول خادم در دنیای کشتی یک نابغه بود که باهوش بالای خود مبارزه می کرد و مسلما حضور وی در کنار کشتی ایران در المپیک لندن به نفع شما خواهد بود.
سی و دومین دوره رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد گرامیداشت دهه مبارک فجر جام تختی جایزه بزرگ فیلا روزهای 20 و 21 اسفندماه در سالن 12 هزار نفری آزادی تهران برگزار می‌شود.

©2011 . All Rights Reserved