گفتگو
شماره : 28755
۱۱:۲۱ ۱۳۹۰/۱۲/۹
خیرآبادی: حضور ملی‌پوشان رونق خاصی به جام یادگار امام (ره) داد

در این اردوی آخر ملی پوشان را به اوج می‌رسانیم

جمشید خیرآبادی با بیان اینکه کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی شرایط را به گونه‌ای فراهم خواهد کرد تا در مسابقات بین‌المللی داخلی چهره‌های شاخص تیم ملی نیز در آن حضور داشته باشند گفت: حضور امثال نوروزی، عبدولی و باباجان‌زاده در مسابقات جام یادگار امام (ره) سطح این دوره از مسابقات را بالا برده بود.
مربی تیم ملی کشتی فرنگی در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی در این رابطه اظهار کرد: سطح مسابقات امسال به لحاظ کمی و کیفی بسیار بالاتر از سال‌های قبل بود حضور امثال نوروزی، عبدولی و باباجان‌زاده رونق خاصی به مسابقات بخشیده بود ضمن آنکه از کشورهای دیگر نیز کشتی‌گیران خوبی درا ین مسابقات شرکت کرده بودند. به شخصه شاهد رقابت‌های خوبی بودم. جمع‌بندی ما این بود که علاوه بر نفرات دعوت شده به اردو از میان بهترین‌های مسابقات جام یادگار امام (ره) 10 نفر را انتخاب کنیم و به اردوی تیم ملی دعوت نمائیم.
وی افزود: در اردوی آخر علاوه بر آماده‌سازی نفرات اعزامی به مسابقات گزینشی المپیک سایر نفرات را زیرنظر خواهیم گرفت خصوصا نفراتی که از مسابقات جام یادگار امام (ره) انتخاب کردیم.
خیرآبادی با بیان اینکه در حال حاضر تمام تمرکز کادر فنی مسابقات گزینشی المپیک در کشور قزاقستان خواهد بود گفت: ما در این اردو آخرین برنامه های خود را برای نفرات اعزامی به مسابقات گزینشی اجرا خواهیم کرد. دیگر وقتی باقی نمانده و در این مدت کوتاه باید این 4 ملی پوش را به اوج آمادگی لازم برسانیم. مسابقات گزینشی از 10 فروردین ماه سال آینده آغاز خواهد شد و ما از امروز سه شنبه 9 اسفندماه تا 22 اسفند آخرین مرحله از اردوی آمادگی خود را پشت سر خواهیم گذاشت در این اردو تمرینات آماده‌سازی قبل از مسابقات انجام خواهد گرفت و سعی می‌کنیم فرنگی‌کاران به اوج آمادگی لازم برسند پس از آن نیز سعی داریم این آمادگی آن ها را حفظ کنیم.
مربی تیم ملی کشتی فرنگی در پایان خاطرنشان کرد: عملکرد نوروزی، عبدولی و باباجان‌زاده در جام یادگار امام (ره) خوب بود اگر سوریان، علیزاده ، نعمت‌پور و رضایی نیز عملکرد خوبی داشته باشند و بتوانند سهمیه‌های المپیک را بدست بیاورند می‌توانیم با یک تیم قدرتمند راهی مسابقات المپیک شویم تیمی که هریک از نفرات آن جزء نامداران آسیا و جهان هستند.

©2011 . All Rights Reserved