گفتگو
شماره : 28752
۱۰:۴۷ ۱۳۹۰/۱۲/۹
علیرضا سلیمانی: جام تختی امسال اهمیت بسیار بالایی دارد

مردم کشتی دوست به سالن 12 هزار نفری آزادی بیایند
دیپلماسی قوی در گومی داشتیم

سی و دومین دوره رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد جام تختی روزهای 19 تا 21 اسفندماه در سالن 12 هزار نفری آزادی تهران برگزار می‌شود. علیرضا سیمانی مسئول هماهنگی و برنامه‌ریزی شورای سیاستگذاری در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی در مورد اهمیت بالایی این مسابقات سخن گفت. در ادامه گفتگوی ما را با قهرمان سنگین وزن جهان می‌خوانید.


* آقای سلیمانی شما سابقه کشتی گرفتن در جام تختی را دارید نظر شما در مورد این جام بین‌المللی چیست؟


جام تختی یک تورنمنت بین‌المللی است که سی و دو سال است هر ساله برگزار می‌شود اما امسال این رقابت‌ها به صورت جایزه بزرگ فیلا انجام می‌شود که اهمیت مسابقات را دوچندان می‌کند از طرفی تدبیر رسول خادم مدیر تیم‌های ملی و شرکت دادن تنها 6 کشتی‌گیر ایرانی در هر وزن بر جذابیت این رقابت‌ها می‌افزاید.


* به عنوان یک قهرمان ملی برگزاری این مسابقات در تهران را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

فدراسیون با توجه به برگزار شدن رقابت‌ها به صورت جایزه بزرگ فیلا بهترین تصمیم را گرفت و امیدوارم مردم با حضور خود در سالن 12 هزار نفری آزادی تهران بر زیبایی هر چه بیشتر این مسابقات بیافزاید.


* نظر شما در مورد رقابت‌های قهرمانی آسیا چیست؟


تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی در این رقابت‌ها عملکرد بسیار خوبی داشتند، از طرفی شاهد دیپلماسی قوی در گومی بودیم و جلسات خوبی با مسئولان فدراسیون جهانی از جمله رافائل مارتینتی رئیس فیلا برگزار کردیم.

©2011 . All Rights Reserved