گفتگو
شماره : 28633
۱۰:۴۷ ۱۳۹۰/۱۲/۲
اسماعیل‌نژاد: مسابقات آسیایی طبق پیش‌بینی های ما به پایان رسید

زارع خوب نبود ولی باز هم به او فرصت می‌دهیم

فرهاد اسماعیل‌نژاد پس از بازگشت از رقابت‌های قهرمانی کشتی فرنگی آسیا گفت: مسابقات طبق پیش‌بینی‌های ما به پایان رسید.
مربی تیم ملی کشتی فرنگی در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی در این رابطه اظهار کرد: این دوره از رقابت‌ها طبق پیش‌بینی‌های ما به پایان رسید. از قبل هم احتمال می دادیم که با همین نفرات بتوانیم باز هم در آسیا به قهرمانی برسیم ولی به هرحال برخی اتفاقات نیز باعث شد تا در خصوص بعضی از تحلیل‌های خود تجدید نظر کنیم. حمید زارع هرچند برای اولین بار بود که در رده‌ی بزرگسالان قدم به چنین مسابقاتی می‌گذاشت ولی نباید اینگونه هم نتیجه می‌گرفت. ما از او انتظارات بیشتری داشتیم و مجموع کادر فنی از عملکرد این فرنگی‌کار وزن 60 کیلوگرم رضایت ندارد.
وی افزود: وی باید تلاش بیشتری کند چراکه استعداد لازم را دارد به هرحال کادر فنی به او یک فرصت دیگر داده است تا در جام یادگار امام (ره) توانایی‌های خود را نشان دهد.
اسماعیل‌نژاد با بیان اینکه حاجی‌پور در وزن 55 کیلوگرم نیز به دلیل استرس بیش از حد نتوانست در حد و اندازه‌های واقعی خود ظاهر شود تصریح کرد: ای کاش همانطور که پس از مسابقات جام جهانی اکثر مردم آمل به استقبال حاجی‌پور آمدند امروز نیز پس از این شکست‌ها مردم باز هم از او استقبال می‌کردند تا این جوان با استعداد روحیه‌ی خود را از دست ندهد. این جوانان ما کشتی‌گیران خوبی هستند که با همین برد و باخت‌ها در نهایت می‌توانند در مسابقات مهم پیش رو صاحب تجربه شده و به مدال‌های با ارزش دست یابند. در این شرایط امثال حاجی‌پور نیاز به روحیه دارند تا با انگیزه‌ی بیشتر در تمرینات حاضر شوند.
مربی تیم ملی کشتی فرنگی در پایان خاطرنشان کرد: اخلاقی و قربانی در این مسابقات خوب ظاهر شدند داود گیل نیرنگ نیز عملکرد خوبی داشت و علیزاده نیز فوق‌العاده بود. به هرحال امیدوارم با این روحیه که تیم ما بدست آورد بتوانیم در مسابقات قزاقستان تمام سهمیه‌های باقی‌مانده المپیک را نیز کسب کنیم.

©2011 . All Rights Reserved