گفتگو
شماره : 28565
۱۲:۱۸ ۱۳۹۰/۱۱/۲۹
ممتازان:کشتی فرنگی برای المپیک اولین گام بلند خود را برداشت

این پیروزی را به مسئولان فدراسیون کشتی تبریک می‌گویم

عبدالرسول ممتازان با بیان اینکه قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی ایران در مسابقات قهرمانی آسیا اولین گام بلند کشورمان برای رسیدن به موفقیت در بازی‌های المپیک لندن بود گفت: کسب این موفقیت آن هم با نفرات جوان و کم‌ تجربه نشان داد که پتانسیل ایران برای بازی‌های المپیک بسیار بالاست.
رئیس هیأت کشتی استان خوزستان در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی در این رابطه اظهار کرد: باید قبول کنیم که تیمی که به کره‌ جنوبی اعزام شد تیم سوم ما بود هرچند در برخی از اوزان به طور محدود از برخی عنوان‌داران نیز استفاده شده بود ولی برخی از این کشتی‌گیران برای اولین بار در رده‌ی بزرگسالان عازم چنین مسابقاتی می‌شدند. به هرحال این پیروزی را به مسئولان فدراسیون کشتی و تمامی مربیان تیم ملی تبریک می‌گویم و امیدوارم در بازی‌های المپیک لندن نیز شاهد این موفقیت‌ها باشیم.
وی افزود: کسب سایر سهمیه‌های المپیک برای ما در درجه‌ی اول قرار دارد اگر این سهمیه‌های باقی‌مانده را در قزاقستان بگیریم می‌توانیم به موفقیت‌های تیم ملی بیشتر امیدوار باشیم.
ممتازان همچنین در خصوص عملکرد حبیب‌اله اخلاقی فرنگی‌کار خوزستانی تیم ملی نیز گفت: اخلاقی پس از ناکامی‌هایی که داشت با تجربه‌ی بالا توانست در این مسابقات به عنوان قهرمانی برسد او مجددا به روزهای اوج خود رسیده و امیدوارم از میان او و نعمت‌پور مربیان هر کشتی‌گیری که آماده تر باشد را راهی بازی‌های المپیک کنند.
رئیس هیأت کشتی استان خوزستان در پایان خاطرنشان کرد: ما در مسابقات قهرمانی آسیا در برخی از اوزان نیز دور از انتظار ظاهر شدیم مربیان مطمئنا برای تقویت اوزان سبک برنامه‌هایی را دارند که امیدوارم این برنامه‌ها باعث شود تا ما در سبک وزن نیز به مانند اوزان بالاتر در هر وزن 3 تا 4 کشتی‌گیر خوب را داشته باشیم.

©2011 . All Rights Reserved