اخبار منتخب
شماره : 28507
۱۴:۴۰ ۱۳۹۰/۱۱/۲۶
کشتی قهرمانی بزرگسالان آسیا- کره جنوبی/فرنگی کاران کشورمان حریفان خود را شناختند
مراسم وزن کشی پنج وزن نخست برگزار شد

مراسم وزن‌کشی اوزان 55، 60، 66، 74 و 84 کیلوگرم مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا بعد از ظهر امروز به وقت محلی در شهر گومی کره جنوبی برگزار شد و پنج فرنگی کار کشورمان با شناخت حریفان خود از ساعت 14 پنجشنبه به وقت محلی 8:30 دقیقه به وقت تهران به مصاف حریفان آسیایی خود می روند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، در وزن 55 کیلوگرم محسن حاجی‌پور در دور نخست به مصاف آرتور آمبتکالیف از قزاقستان می‌رود و در صورت پیروزی در دور دوم با برنده دیدار المرات تسمرادف از ازبکستان و سینگ جاگیندر از هند روبرو می‌شود .در این وزن 11 کشتی‌گیر وزن‌کشی کرده‌اند.
بر این اساس، در وزن 60 کیلوگرم که 11 کشتی‌گیر حضور دارند حمید زارع در دور اول با ین چائو از تایوان مبارزه می‌کند و در صورت پیروزی به مصاف مال یان از چین می‌رود.در وزن 66 کیلوگرم افشین بیابانگرد پس از استراحت در دور نخست در دور دوم به مصاف جانگ کیو یان از کره جنوبی می‌رود. وی در صورت پیروزی در دور سوم با برنده دیدار کشتی‌گیران هند و ازبکستان روبرو می‌شود. در این وزن 11 کشتی‌گیر حضور دارند.
هادی علیزاده پورنیا در وزن 74 کیلوگرم که 13 کشتی‌گیر حضور دارند، پس از استراحت در دور اول در دور دوم با رمضی صلاح المعارفی از اردن روبرو می‌شود.در وزن 84 کیلوگرم که 15 کشتی‌گیر به روی باسکول رفتند حبیب‌اله اخلاقی در دور نخست به مصاف اوکا تائیچی از ژاپن می‌رود و در صورت پیروزی در دور دوم با برنده دیدار کشتی‌گیران سوریه و فیلیپین روبرو می‌شود.

نتایج کامل وزن کشی پنج وزن اول رقابتهای کشتی فرنگی قهرمانی بزرگسالان آسیا در پیوند زیر قابل دریافت است. شما می توانید با انتخاب کشتی فرنگی و پس از آن هر وزن جدول کامل آن را دریافت کنید.    لینک کامل وزن کشی فرنگی قهرمانی بزرگسالان آسیا

رقابتهای اوزان 96 و 120 کیلوگرم روز جمعه برگزار می شود که به ترتیب داود گیل نیرنگ و محمد قربانی به مصاف حریفان خود می روند.

 

©2011 . All Rights Reserved