گفتگو
شماره : 28452
۱۲:۱۴ ۱۳۹۰/۱۱/۲۳
جهاندیده: درهای تیم به روی هیچ کس بسته نیست

در اردوی جدید روی مسائل فنی فرنگی‌کاران نوجوان بیشتر کار می‌کنیم

دومین اردوی آمادگی تیم کشتی فرنگی نوجوانان از امروز در باشگاه ورزشی برق تهران آغاز می‌شود و طبق برنامه تا 4 اسفندماه ادامه خواهد داشت.
مجید جهاندیده سرپرست تیم کشتی فرنگی نوجوانان در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی در این رابطه اظهار کرد: ما در این اردوی جدید کار را با نفرات کمتری شروع کرده‌ایم و احتمال دارد که در پایان این اردو نیز بازهم چند نفری از لیست کادر فنی خط بخورند به هرصورت ما در تیم را به روی هیچ کس نبسته‌ایم و در هر اردو اگر سرمربی تیم صلاح بداند حتی چند نفر را نیز به اردوی تیم دعوت خواهد کرد. به هرحال روند کاری ما به گونه‌ای است که باید در هر وزن حداقل 3 کشتی‌گیر خوب را در اختیار داشته باشیم تا با انجام تمرینات منظم، سطح آمادگی آن‌ها را بالا ببریم.
وی افزود: فرنگی‌کارانی که امسال در اردو هستند نسبت به سال گذشته ضعیف هستند به طوری که حتی برخی از آن‌ها با دویدن و تمرینات هوازی بیگانه هستند مربیان ما واقعا کار سختی دارند و باید تلاش زیادی کنند تا این کشتی‌گیران به شرایط ایده‌آل نزدیک شوند.
جهاندیده با بیان اینکه در اردوی دوم تیم مربیان بیشتر روی کارهای تکنیکی و تاکتیکی کشتی‌گیران متمرکز خواهند شد گفت: در کنار تمرینات آمادگی جسمانی مربیان سعی خواهند کرد تا دانش فنی کشتی‌گیران را نیز افزایش دهند من شاهد زحمات محمدزاده و سایر مربیان تیم ملی هستم و امیدوارم تمام این تلاش‌ها در نهایت در مسابقات قهرمانی آسیا و قهرمانی جهان جواب بدهد.
سرپرست تیم کشتی فرنگی نوجوانان در پایان خاطرنشان کرد: جا دارد در پایان باز هم از خادم و رنگرز تشکر کنم. ‌آن‌ها در حد توان خود از ما حمایت‌های خوبی کرده‌اند و تاکنون هرآنچه را که خواسته‌ایم برای ما برآورده کرده‌اند به هرحال تمام تلاش مجموعه کادر فنی و مسئولان فدراسیون کشتی این است تا تیم ملی در مسابقات پیش رو موفق باشد.

©2011 . All Rights Reserved