گفتگو
شماره : 28403
۱۰:۴۲ ۱۳۹۰/۱۱/۱۸
مربی سازنده‌ی خوزستان: خادم و رنگرز در کشتی دنیا روی بورس هستند

خادم در مدت کوتاهی تیم ملی آزاد را خوب جمع کرد

مهرزاد قلاوند با بیان اینکه رسول خادم و حسن رنگرز از جمله کسانی هستند که در کشتی ایران و جهان روی بورس هستند گفت: حضور این دو نفر در فدراسیون کشتی یک غنیمت بزرگ است و کشتی‌گیران و مربیان باید از وجود آن‌ها تا قبل از المپیک لندن نهایت استفاده را ببرند.
مربی سازنده کشتی فرنگی استان خوزستان در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی در این رابطه اظهار کرد: انتخاب رسول خادم و حسن رنگرز در شرایط فعلی بسیار درست بود. ما باید به سمت کسانی می‌رفتیم که در کشتی ایران و جهان روی بورس باشند و از آخرین اطلاعات فنی روز دنیا آگاه باشند خادم و رنگرز وقتی که در المپیک لندن کنار تشک حاضر شوند مسئولان فدراسیون جهانی کشتی (فیلا) از آن‌ها حساب ویژه‌ای خواهند برد.
وی افزود: استفاده از مدیران جوان و فنی که هم تحصیلات بالا و هم تجربیات فنی و اعتبار بین‌المللی دارند برای کشتی ما یک نیاز اصلی است.
قلاوند با بیان اینکه پیش از آمدن رنگرز به فدراسیون کشتی حرف و حدیث‌های زیادی در ارتباط با او و محمد بنا بود تصریح کرد: رنگرز و خادم با نیت خیر خودشان نشان دادند که خیرخواه کشتی ایران هستند رنگرز هم‌اکنون به راحتی با محمد بنا کار می‌کند و مطمئنا حرکت این دو نفر به نفع کشتی فرنگی ایران خواهد بود. رسول خادم نیز در این مدت کوتاه انصافا به خوبی تیم ملی آزاد را جمع کرده است و امیدهای زیادی نسبت به این تیم‌ وجود دارد.
مربی سابق تیم کشتی فرنگی جوانان در پایان خاطرنشان کرد: تغییرات اخیری که در ترکیب کادر فنی تیم کشتی فرنگی جوانان انجام گرفت بسیار به موقع و مناسب بود. ما برای رسیدن به پیشرفت بیشتر به این تغییرات نیاز داشتیم. چمن‌گلی مربی کاربلدی است و امیدوارم تیم جوانان در آینده‌ی نزدیک بتواند به نتایج بهتری نسبت به گذشته دست یابد.

©2011 . All Rights Reserved