گفتگو
شماره : 28394
۱۳:۳۷ ۱۳۹۰/۱۱/۱۷
سیدمراد محمدی: از کار کردن در رده‌ های سنی پایه لذت می‌برم

پشتوانه سازی را با جدیت دنبال می‌کنیم

سرمربی تیم کشتی آزاد نوجوانان گفت: از کار کردن در رده‌ های سنی پایه لذت می‌برم زیرا کشتی‌ از ثمرات کار در این رده‌ی سنی مهم در آینده منتفع می‌شود.
سید مراد محمدی دارنده مدال برنز المپیک 2008 پکن در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی با بیان این مطلب افزود: زمانی که پیش از بازی‌های آسیایی گوانگجو از دنیای قهرمانی خداحافظی کردم، اعلام کردم دوست دارم در رده‌ی سنی پایه کار کنم.
وی ادامه داد: اعتقاد دارم هرقدر که در رده‌ی سنی نونهالان و نوجوانان کار کرده و وقت بگذاریم کشتی نتیجه آن را در آینده می‌بیند.
محمدی با اشاره به اینکه بلافاصله پس از خداحافظی از دنیای قهرمانی کار مربیگری را در رده‌ی سنی پایه آغاز کرده است، اظهار داشت: بهرحال امیدوارم بتوانیم با کمک همکارانم در کادر فنی تیم خوبی را آماده رقابت‌های جهانی و‌ آسیایی کرده و از همه مهمتر در امر پشتوانه‌سازی موفق باشیم.
وی در مورد برنامه‌های تیم نوجوانان اظهار داشت: تا قبل از مسابقات انتخابی که اواسط فروردین ماه برگزار می‌شود دو مرحله اردو داریم که بیشتر مربوط به شناسایی کشتی‌گیران و کادر فنی است.
دارنده مدال طلای جهان در مورد اعضای کادر فنی و همکاران خود گفت: ما فعلا در این مرحله از اردو با کادر قبلی به کار خود ادامه می‌دهیم در بحث نوجوانان هر فردی توانایی همکاری با ما را داشته باشد فعالیت خود را با تیم ادامه می‌دهد و احتمال دارد مربیان دیگری هم افزوده شوند.
دارنده دو مدال برنز جهان ادامه داد: این دو مرحله از اردو بیشتر به شناسایی افراد اختصاص دارد البته احتمال می‌دهیم 70 درصد از این آزادکاران در رقابت‌های انتخابی که اهمیت بالایی برای ما دارد موفق باشند.
وی در پایان خاطرنشان کرد: حضور دردو تورنمنت بین‌المللی جام آذربایجان و جام پیروزی ترکیه و در نهایت جام کودک در ایران را در برنامه داریم و پس از آن ترکیب ما برای رقابت‌های آسیایی قرقیزستان و جهانی آذربایجان مشخص می‌شود.

©2011 . All Rights Reserved