اخبار منتخب
شماره : 28370
۱۳:۴ ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
تمرین جذاب و سنگین آزادکاران زیرنظر رسول خادم/
تذکر مدیر تیم‌های ملی به کشتی‌گیران/صحبت‌های خادم با تقوی و گودرزی/تمرینات اختصاصی طلایی با رحیمی

تمرین عصر دیروز تیم ملی کشتی آزاد اختصاص به یک تمرین کشتی جذاب، سنگین و دیدنی زیر نظر رسول خادم مدیر تیمهای ملی و امور فنی داشت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، آزادکاران ساعت 18 دیروز(شنبه) ابتدا با دویدن و نرمش بدن‌های خود را گرم کردند و آماده یک تمرین دیدنی و آموزش آیده‌ال شدند.
بر این اساس با دستور رسول خادم مدیر تیم‌های ملی در این تمرین دیدنی کشتی‌گیران در چند تایم و در حالت مسابقه‌ای به تمرین کشتی پرداختند. کیانوش اعتماد مقدم مربی تیم ملی در حین تمرینات کشتی‌گیران را به صورت لحظه به لحظه در جریان زمان باقی‌مانده قرار می‌داد.
رسول خادم در حین تمرین بارها به کشتی‌گیران تأکید می‌کرد با فکر کشتی بگیرید و نکات آموزشی همچون گارد مخالف و زیرگیری صحیح را به صورت عملی به کشتی‌گیران گوشزد می‌کرد وی در حین تمرینات بر اجرای صحیح فنون به کشتی‌گیران تأکید کرده و به آنها می گفت، تمرینات را به درستی انجام داده و دنبال کنند و این تأکید بیشتر به کشتی‌گیرانی نظیر لشگری، گودرزی و تقوی بود.
محمد طلایی مربی تیم ملی در حین تمرینات با حسن رحیمی آزادکار وزن 55 کیلوگرم سرشاخ شد و علیرضا رضایی نیز بر روند تمرینات سنگین‌وزن‌ها نظارت داشت که در این میان تمرین معصومی با آذرشکیب جذابیت خاصی داشت و رضا لایق دقایقی با لشگری اختصاصی تمرین کرد.
کشتی‌گیرانی نظیر رضا یزدانی، جابر صادق‌زاده و نصیری نیز به دلیل آسیب‌دیدگی تمرینات اختصاصی بدنسازی را پشت سر می‌گذاشتند، البته یزدانی چند تایمی نیز در تمرینات کشتی شرکت داشت.

 


رسول خادم پس از تأکید بر انجام صحیح تمرین سایه زدن به کشتی‌گیران در پایان این تمرین ابتدا لحظاتی نکات فنی را به مهدی تقوی تذکر داد و سپس دقایقی به صورت خصوصی با صادق گودرزی در مورد مسائل فنی به صحبت پرداخت.
در پایان این تمرین کشتی‌گیران با تمرینات شاداب کیانوش اعتماد مقدم بدنساز تیم ملی بدن‌های خود را سرد کردند. سید مراد محمدی در کنار تورج ظفری مربی تیم کشتی آزاد نوجوانان نیز با حضور در خانه کشتی از نزدیک نظاره‌گر تمرینات کشتی‌گیران بودند.تمرینات آزادکاران با شدت بالایی برگزار شد و علیرضا سلیمانی و رضا سوخته‌سرایی نکات فنی لازم بخصوص در مورد زیرگیری به کشتی‌گیران سنگین وزن تذکر می‌دادند.

این تمرین آخرین تمرین کشتی‌گیران اعزامی به جام یاشاردوغو بود و کادر فنی برای کشتی‌گیران حاضر در اردو با توجه به نوع شرکت در مسابقات تمرینات متنوعی را در نظر گرفته است.
محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی و اعضای کادر فنی این تیم نظاره‌گر تمرینات آزادکاران بودند، ضمن اینکه حمید سوریان و فرشاد علیزاده نیز به صورت اختصاصی زیر نظر جمشید خیرآبادی به تمرینات بدنسازی مشغول بودند.
این تمرینات که از روز 29 دی ماه آغاز شده است تا 10 فروردین ماه برای شرکت در رقابت‌های آسیایی، جام تختی و گزینشی المپیک لندن دنبال می‌شود.

©2011 . All Rights Reserved