گفتگو
شماره : 28369
۱۲:۱۷ ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
اشکانی: با آمدن رنگرز جایگاه کشتی فرنگی ایران بالاتر خواهد رفت

امروز یک نفر هست که محمد بنا را کاملا درک کند

علی اشکانی با بیان اینکه وی از رده‌ی نونهالان و نوجوانان با حسن رنگرز در اردوهای تیم ملی حضور داشته است و به خوبی توانایی‌های فنی و مدیریتی او را می‌شناسد گفت: مطمئن هستم که با آمدن رنگرز جایگاه کشتی فرنگی ایران در جهان از این هم بالاتر خواهد رفت.
دارنده‌ی مدال نقره‌ی مسابقات قهرمانی جهان سال 2005 در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی در این رابطه اظهار کرد: من با حسن رنگرز از رده‌ی نونهالان و نوجوانان هم تیمی بوده‌ام و به خوبی خصوصیات اخلاقی و روحیات او را می‌شناسم. وی پس از دوره‌ی قهرمانی به دنبال تحصیل در رشته‌ی تربیت بدنی رفت و توانست به مدارج علمی بالایی نیز دست یابد. در سال‌های اخیر تجربیات مدیرتی نیز داشته است و هم‌اکنون می‌تواند برای کشتی فرنگی ما یک کمک بسیار بزرگ باشد.
وی افزود: اگر در گذشته برخی شرایط محمد بنا را درک نمی‌کردند و یا نمی‌توانستند خواسته‌های او را برآورده سازند هم‌اکنون کسی در فدراسیون کشتی به عنوان نایب رئیس حضور دارد که مطمئنا دغدغه اصلی او بالا رفتن سطح کشتی فرنگی ایران در جهان است.
اشکانی با اشاره به حضور رسول خادم در سطح مدیریت تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی تصریح کرد: رسول خادم یک نابغه است من خاطرات بسیار خوبی از دوران قهرمانی او در زمانی که وی در سال 2003 مدیر تیم‌های ملی بود دارم ما در آن سال قهرمان آسیا شدیم و آن قهرمانی به لطف مدیریت رسول خادم بود. به هرحال فکر می‌کنم همه چیز برای کسب نتایج خوب در المپیک فراهم شده است تیم ملی کشتی فرنگی ما دو سال است که بدون برگزاری لیگ برتر کشتی فرنگی فقط به تمرین کردن مشغول است ما مربیان شهرستانی نیز این شرایط را به خاطر تیم ملی کشورمان پذیرفته‌ایم و امیدواریم این تیم بتواند در المپیک لندن به نتایج خوبی دست یابد.
ملی‌پوش سابق وزن 60 کیلوگرم تیم کشتی فرنگی بزرگسالان در پایان خاطرنشان کرد: نتایج مسابقات قهرمانی جهان نشان داد که کشتی ایران سهم قابل توجهی در بازی‌های المپیک لندن خواهد داشت اگر مجموع برآیند زحمت‌هایی که طی سال‌های اخیر توسط فدراسیون کشتی قبلی کشیده شده بود توسط مدیران فعلی در مسیر المپیک قرار گیرد ما به طور حتم با این مدیران لایق و کاربلد می‌توانیم به نتایج دلخواه برسیم.

©2011 . All Rights Reserved