گفتگو
شماره : 28259
۱۱:۳۰ ۱۳۹۰/۱۱/۸
موسی طباطبایی: تمرینات در فضای شاداب برگزار می‌شود

جام بلغارستان بهترین فرصت برای محک خوردن است

سرپرست تیم کشتی فرنگی جوانان با بیان اینکه تمرینات فرنگی‌کاران  حاضر در اردوی آماده‌سازی تیم به طور منظم و در فضای شاداب در حال پیگیری است گفت: خوشبختانه هیچ یک از فرنگی‌کاران مشکل ضرب‌خوردگی و مصدومیت ندارند و تمرینات در فضای بسیار خوبی در حال برگزاری است.
موسی طباطبایی سرپرست تیم کشتی فرنگی جوانان در گفت و گو با روابط عمومی فدارسیون کشتی در این رابطه اظهار کرد: در حال حاضر 51 کشتی‌گیر و 6 مربی از کل کشور در اردوی آماده‌سازی تیم حضور دارند. شرایط اردوهای ما بسیار خوب است و هیچ مشکل خاصی نیز در اردوها نداریم. خود من طی چند روز گذشته بیشتر به دنبال آماده کردن روادید و گذرنامه‌های فرنگی‌کاران برای حضور در جام نیکولاپتروف بلغارستان بودم. بیشتر کار انجام شده است ولی هنوز گذرنامه‌ی مهدی پورشیخ فرنگی‌کار وزن 120 کیلوگرم آماده نشده است به هرحال امیدوارم که ما بتوانیم او را نیز با خود به صوفیه ببریم این مسابقات محکی خواهد بود برای فرنگی‌کاران ما تا توانایی‌های خود را بیشتر بشناسند.
وی افزود: این جام یکی از معتبرترین جام‌های اروپا است و در رده‌ی بزرگسالان برگزار می‌شود به هرحال حضور در این جام می‌تواند به ما کمک کند تا نقاط ضعف فرنگی‌کاران خود را بیشتر بشناسیم.
طباطبایی در پایان خاطرنشان کرد: احتمالا تاریخ اعزام تیم منتخب به بلغارستان 12 بهمن ماه می باشد. روز گذشته در نوبت صبح تمرین کشتی داشتیم و در نوبت عصر نیز مربیان تیم ملی باز هم تمرینات کشتی و مرور فن را در دستور کار فرنگی‌کاران جوان قرار دادند. طبق برنامه امروز در نوبت صبح استراحت خواهیم کرد و در نوبت عصر نیز تمرینات ویژه‌ی بدنسازی را پیش رو خواهیم داشت.

©2011 . All Rights Reserved