گفتگو
شماره : 28252
۱۰:۴۹ ۱۳۹۰/۱۱/۸
مهدی شیرگیر: خطیب از مدیران شناخته شده ورزش کشور است

بهره‌گیری از نیروهای توانمند امیدوارکننده است

رئیس اسبق فدراسیون کشتی گفت: خطیب از مدیران شناخته شده ورزش کشور است که بهره‌گیری از نیروهای توانمند توسط ایشان امیدوارکننده است.
مهدی شیرگیر رئیس اسبق فدراسیون کشتی در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی با بیان این مطلب افزود: بهرحال با نظر مسئولان وزارت ورزش و جوانان تغییرات مدیریتی در فدراسیون کشتی بوجود آمد و خوشبختانه یکی از مدیران باسابقه ورزش کشور سکان‌دار ورزش اول کشور در سال المپیک شد.
وی ادامه داد: خطیب سال‌ها در ورزش تهران مدیریت کرده و با تمام ریزه‌کاری‌ها و مشکلات آشنا است و نمونه روشن آن مأمور کردن کمیته مربیان برای حل مشکلات مالی مربیان سازنده است.
شیرگیر در مورد بهره‌گیری از نفراتی مانند خادم و رنگرز در فدراسیون کشتی اظهار داشت: رسول خادم از بزرگان و نوابغ کشتی ایران و جهان است که همه از توان مدیریتی و فنی وی آگاه هستند.
رئیس کمیته مربیان فدراسیون کشتی در پایان خاطرنشان کرد: رنگرز هم از قهرمانان شایسته و تحصیلکرده ورزش کشور است و حضور نیروهای جوانی نظیر وی و بزرگانی مانند سلیمانی، سوخته سرایی و جدیدی در فدراسیون امیدوار کننده است و امیدوارم با ادامه این روند کشتی ایران در المپیک 2012 لندن صاحب افتخار شود.

©2011 . All Rights Reserved