گفتگو
شماره : 28202
۲۲:۸ ۱۳۹۰/۱۱/۲
جهاندیده: تست‌های جامع فرنگی‌کاران به اردوی بعد موکول شد

از اردوی بعد تمرینات وارد فاز جدیدی خواهد شد

مجید جهاندیده گفت: قرار بود در اردوی اول از تمامی فرنگی‌کاران نوجوان حاضر در اردوی تیم ملی تست‌های آمادگی جسمانی را به عمل آوریم ولی به دلیل جابه جایی محل اردو و در نظر گرفتن برخی مسائل مجموعه‌ی این تست‌ها را در اردوی دوم از کشتی‌گیران خواهیم گرفت.
سرپرست تیم کشتی فرنگی نوجوانان در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی در این رابطه اظهار کرد: به هرحال برخی از فرنگی‌کاران حاضر در اردو بار اولی است که به اردوی تیم نوجوانان می‌آیند. در اردو اول معمولا هم‌ کشتی‌گیران با شرایط اردو و نحوه‌ی تمرینات و کلا زندگی کردن در فضای اردو آشنا می‌شوند و هم اینکه مربیان ارزیابی دقیق‌تری از کشتی‌گیران پیدا می‌کنند. در ابتدا ما قرار بود در اردوی اول فرنگی‌کاران را به آاکادمی ملی المپیک ببریم و در آنجا مجموعه‌ی تست‌های لازم را از فرنگی‌کاران به عمل آوریم ولی به دلیل جابه جایی محل اردو و همچنین تعطیلاتی که بود مربیان تیم ملی تصمیم گرفتند تا این کار در اردوی بعدی انجام گیرد.
وی افزود: چون مجموعه‌ی خانه‌ی کشتی شماره 2 در حال تجهیز شدن است محل اردوهای ما به باشگاه برق تهران منتقل شد تا تیم فرنگی و آزاد نوجوانان حداقل تا پایان سال جاری در این مجموعه اردوهای خود را پیگیری نمایند.
جهاندیده با بیان اینکه تمرینات اصلی فرنگی‌کاران از اردوی بعد آغاز خواهد شد تصریح کرد: از اردوی بعد تمرینات ما وارد فاز جدیدی خواهد شد، با توجه به شناختی که مربیان از کشتی‌گیران پیدا کرده‌اند احتمالا در آخر این اردو که 10 بهمن ماه خواهد بود چند نفر از لیست خط خواهند خورد و اردوی بعد با تعداد کمتری از فرنگی‌کاران آغاز می‌شود.
سرپرست تیم کشتی فرنگی نوجوانان در پایان خاطرنشان کرد: من به شخصه آمدن رسول خادم و حسن رنگرز به مجموعه‌ی فدراسیون کشتی را به فال نیک می‌گیرم و فکر می‌کنم آینده‌ی خوبی در انتظار فدراسیون کشتی خواهد بود. این 2 نفر از تحصیلکرده‌های کشتی کشور و از مدال‌آوران کشتی آزاد و فرنگی ایران هستند و می‌توانند با مدیریت خوب نتایج بسیار خوبی را برای کشتی ایران رقم بزنند.

©2011 . All Rights Reserved