گفتگو
شماره : 28189
۱۳:۳۳ ۱۳۹۰/۱۱/۱
جمشید خیرآبادی: هدف ما کسب تمام سهمیه‌های المپیک است

مسابقات انتخابی جام یادگار را زیر نظر می گیریم

اردوی آمادگی تیم ملی کشتی فرنگی ظهر روز گذشته (جمعه 30 دی ماه) به پایان رسید تا فرنگی‌کاران پس از چند روز استراحت از روز 8 بهمن ماه مجددا به اردوی آمادگی تیم ملی باز گردند.
جمشید خیرآبادی مربی تیم ملی کشتی فرنگی در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی در خصوص آخرین وضعیت فرنگی‌کاران حاضر در اردوی آمادگی تیم ملی اظهار کرد: آخرین جلسه تمرینی ما صبح روز گذشته با انجام تمرینات کشتی به پایان رسید. در کل از شرایط اردو راضی بودیم ولی سرماخوردگی بعضی فرنگی‌کاران تا حدودی اجازه نداد که ما به آن آمادگی دلخواه خود دست پیدا کنیم. اردوی بعدی ما قرار است از 8 بهمن ماه آغاز ‌شود و این در حالی است که 13 نفر از فرنگی‌کاران این اردو به همراه رسول جزینی، ایرج قلاوند و محمدعلی چمیانی مربیان تیم ملی و مربی سازنده‌ی استان فارس، اواخر هفته‌ی جاری برای حضور در مسابقات بین‌المللی جام وهبی امره‌ی ترکیه راهی استانبول خواهند شد.
وی افزود: تمرینات عمومی و آماده‌سازی‌های اولیه ما در اردوی قبل به پایان رسید. به دلیل حجم سنگین تمرینات تعدادی از فرنگی‌کاران ما دچار مصدومیت و آسیب‌دیدگی شدند که البته این امر نیز تا حدودی طبیعی است. امیدوارم در فاصله‌ی این چند روز تعطیلی اردو شرایط فرنگی‌کاران مصدوم نیز بهتر شود.
خیرآبادی با بیان اینکه اوج برنامه‌های میان مدت تیم ملی تا قبل از المپیک لندن برای کسب سهمیه‌های باقی‌مانده در اوزان 55، 74، 84 و 96 کیلوگرم خواهد بود، تصریح کرد: مسابقات گزینشی قزاقستان به اندازه‌ی خود مسابقات المپیک برای ما اهمیت دارد. هدف ما این است که با سهمیه‌های کامل راهی لندن شویم و برنامه‌ریزی تمرینات ما نیز به گونه‌ای بوده است که به این هدف برسیم به هرحال مجبور بودیم در اردوی قبل فشار تمرینات را بالا ببریم. مطمئنا در اردوهای بعدی بیشتر روی کارهای تاکتیکی کار خواهیم کرد.
مربی تیم ملی کشتی فرنگی اظهار داشت: خوشبختانه نفرات اصلی ما در سلامت کامل به سر می‌برند و هیچ یک مصدوم نیستند. نتایج مسابقات وهبی امره برای ما چندان مهم نیست هدف ما این است که نقاط ضعف و قوت فرنگی‌کاران خود را پیدا کنیم. برای اردوی بعدی نیز با همین ترکیب اردوی قبل کار را دنبال می‌کنیم و فرد جدیدی به اردوی ما اضافه نخواهد شد.
وی در پایان خاطر نشان کرد: مسابقات انتخابی جام یادگار امام(ره) 13 و 14 بهمن ماه در شیراز برگزار می شود و مربیان تیم ملی به همراه محمد بنا نظارت ویژه‌ای به روی این مسابقات خواهند داشت تا هرکس که ادعای پوشیدن دوبنده‌ی تیم ملی را دارد شانس خودش را در این مسابقات امتحان کند.

©2011 . All Rights Reserved