اخبار منتخب
شماره : 28168
۲۲:۱۸ ۱۳۹۰/۱۰/۲۹
خادم در جمع کشتی گیران:
روی لحظه ها حساب می کنیم /برای المپیک فرصت کمی داریم

 

مدیر تیمهای ملی کشتی و امور فنی در جمع اردونشینان آزادکار گفت: برای حضور در مسابقات المپیک فرصت بسیار کمی داریم و باید سخت و با برنامه تمرین کنیم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، آقای رسول خادم مدیر تیمهای ملی کشتی و امور فنی عصر 29 دی ماه در آغاز نخستین تمرین آزادکاران برای حضور در رقابتهای المپیک 2012 با بیان این مطلب افزود: مسائل حاشیه ای نباید فکر شما را درگیر کند، تیم ملی و مسائل شخصی دو مقوله جداست.
وی ادامه داد: فرصت بسیار کمی داریم باید سخت و جدی کار کنیم، مسابقات المپیک بسیار بزرگ است و با مسابقات جهانی متفاوت و بسیاری از مدال آوران جهانی بوده اند که نتوانسته اند در این رویداد صاحب مدال شوند.
دارنده مدال طلای المپیک تصریح کرد: برنامه اردو ارائه شده است، ما روی لحظه ها و ساعتها حساب می کنیم و شما باید با نظم و انضباط خود را برای میدانهای مهم پیش رو از جمله رقابتهای آسیایی کره جنوبی، جام بین المللی تختی و رقابتهای گزینشی المپیک و در نهایت این مسابقات آماده کنید.
صحبتهای مدیر تیمهای ملی کشتی و امور فنی با تاکید به کشتی گیران بر رعایت نظم و انضباط اردویی پایان یافت.
بنا به اعلام مدیر تیمهای ملی و امور فنی این مرحله از تمرینات تا زمان اعزام به رقابتهای آسیایی کره جنوبی که روزهای 27 تا 30 بهمن ماه در شهر گومی کره جنوبی برگزار می شود، دنبال می شود و سپس مرحله بعدی اردو پس از این رقابتها برای مسابقات جام بین المللی تختی و گزینشی المپیک 2012 آغاز می شود.

©2011 . All Rights Reserved