گفتگو
شماره : 28067
۹:۲۸ ۱۳۹۰/۱۰/۲۱
سوخته‌سرایی: استفاده از نیروهای جوان و خلاق نوید روزهای خوبی را برای کشتی می‌دهد

از کادر فنی تیم‌های ملی حمایت می‌کنیم

دارنده دو مدال نقره سنگین وزن جهان گفت: استفاده از نیروهای جوان و خلاق در کشتی نوید روزهای خوبی را برای ورزش اول کشور می‌دهد.
رضا سوخته سرایی عضو شورای سیاستگذاری فدراسیون کشتی در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی با بیان این مطلب افزود: خطیب سرپرست فدراسیون کشتی با انتخاب خادم و رنگرز بعنوان مدیر تیم‌های ملی و نایب رئیس قدم‌های خوبی را برای حرکت بهتر و رو به جلوتر ورزش اول کشور برداشت.
وی ادامه داد: خادم از نوابغ کشتی جهان است که از هوش فنی و مدیریتی بالایی برخوردار بوده و حضور وی در رأس امور فنی می‌تواند به رشد کشتی کشور کمک کند.
سوخته‌سرایی در مورد حضور رنگرز بعنوان نایب رئیس فدراسیون کشتی اظهار داشت: رنگرز از مدیران جوان و تحصیلکرده ورزش اول کشور است که تجربه کار در وزارت ورزش را دارد و حضور این نیروهای جوان می‌تواند نوید روزهای درخشانی را برای کشتی ایران دهد.
دارنده چندین مدال طلای آسیا در پایان خاطرنشان کرد: اعضای شورای سیاستگذاری فدراسیون کشتی برای کمک به رشد و اعتلای ورزش اول کشور وارد گود شده اند و ما تمام تلاش خود را برای رشد این ورزش در سراسر کشور به کار برده و از کادر فنی تیم‌های ملی کشتی با توجه به نتایج خوب کسب شده حمایت می‌کنیم.

©2011 . All Rights Reserved