گفتگو
شماره : 28053
۱۱:۲۷ ۱۳۹۰/۱۰/۲۰
علیرضا سلیمانی: از انتخاب خادم و رنگرز حمایت می کنیم

روزهای طلایی در انتظار کشتی ایران است
در چند روز آینده ابلاغ اعضای شورای سیاستگذاری صادر می شود

مسئول شورای سیاستگذاری فدراسیون کشتی گفت: اعضای این شورا از انتخاب رسول خادم و حسن رنگرز حمایت می کنند.  
لیرضا سلیمانی در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون کشتی با بیان این مطلب افزود: رسول خادم از نوابغ کشتی ایران و جهان است که کارنامه وی برای تمامی اهالی کشتی روشن است.
وی ادامه داد: با حضور خادم در راس مدیریت تیمهای ملی و امور فنی مسلما برنامه های تیم ملی با قدرت و قوت بیشتری برای المپیک پیش می رود و روزهای طلایی در انتظار کشتی ایران است.
سلیمانی در مورد انتخاب رنگرز بعنوان نایب رئیس فدراسیون کشتی گفت: رنگرز از جوانان مستعد و تحصیلکرده کشتی است و حرف های بسیاری برای گفتن دارد، که می تواند منشاء اثرات خیری برای کشتی ایران باشد.
وی با اشاره به تهیه و تدوین شرح وظایف شورای سیاستگذاری فدراسیون کشتی اظهار داشت: تاکنون چندین جلسه با کارشناسان و خبرگان کشتی انجام داده ایم و بر این اساس شرح وظایف این شورا در چند روز آینده به سرپرست فدراسیون کشتی ارایه می شود تا فعالیت ها به صورت قانونمند دنبال شود.
سلیمانی با اشاره به اینکه سفرهای استانی برای شناسایی استعدادها از دیگر برنامه های این شورا است تصریح کرد: اسامی اعضای شورا نیز به سرپرست فدراسیون پیشنهاد شده است که در چند روز آینده ابلاغ اعضای این شورا که پنج نفر هستند، صادر می شود.
وی تاکید کرد: از فدراسیون کشتی خواسته ایم تا به روسای هیات های استان های کشتی خیز کشورمان از جمله کرمانشاه، مازندران، خراسان رضوی، گلستان و خوزستان اعلام شود تا شورای سیاستگذاری را با استفاده از قهرمانان و پیشکسوتان در استان های خود تشکیل دهند.

دارنده مدال طلای سنگین وزن جهان در پایان خاطر نشان کرد: فعالیت کنونی این شورا با هدف موفقیت کشتی کشورمان در رقابتهای المپیک لندن انجام می شود و برنامه های اصلی پس از این رویداد مهم آغاز خواهد شد.

©2011 . All Rights Reserved