گفتگو
شماره : 28020
۱۱:۶ ۱۳۹۰/۱۰/۱۸
طاهری:در اولین اردو از همه فرنگی کاران نوجوان تست می‌گیریم

در دور جدید اردوها روی قدرت بدنی و مسائل فنی تأکید می‌کنیم

محسن طاهری با بیان اینکه در اولین اردوی آمادگی تیم کشتی فرنگی نوجوانان از نفرات دعوت شده به اردو تست گرفته خواهد شد گفت: نتایج این تست‌ها به ما کمک خواهد کرد تا با برنامه‌ریزی دقیق‌تری برنامه‌های تمرینی فرنگی کاران را تدوین کنیم.
مربی تیم کشتی فرنگی نوجوانان در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی در این رابطه اظهار کرد: از اوایل هفته بعد اردوهای آمادگی تیم آغاز خواهد شد ما در اردوی اول چون با تعداد زیادی فرنگی‌کار مواجه هستیم سعی خواهیم کرد روی کارهای استقامتی متمرکز شویم. اواسط اردو از تمامی فرنگی‌کاران تست‌های مختلفی را خواهیم گرفت تا شرایط آمادگی جسمانی کشتی‌گیران برای ما روشن شود به هرحال این تست‌ها هم تست‌های قدرتی و عظلانی خواهد بود و هم تست‌های قلبی و عروقی.
وی افزود: اینکه فرنگی‌کاران تحمل شرایط اردو و تمرینات سخت تیم ملی را داشته باشند برای ما خیلی مهم است به هرحال برخی از فرنگی‌کاران معمولا با دیدن این شرایط دشوار از ادامه‌ی همکاری با تیم ملی منصرف می‌شوند.
طاهری با بیان اینکه در کنار بالا بردن قدرت جسمانی کشتی‌گیران بالا بردن توان تاکتیکی و تکنیکی آن‌ها نیز بسیار مهم خواهد بود گفت: ما در تمام اردوها این دو اصل را با هم جلو می‌بریم. یعنی علاوه بر اینکه بر تمرینات بدنسازی فرنگی‌کاران توجه خواهیم داشت نسبت به بالا بردن مهارت‌های فنی آنالیز توجه می‌کنیم.
مربی تیم کشتی فرنگی نوجوانان در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم با آغاز دور جدید تمرینات مسئولان فدراسیون کشتی نیز از ما حمایت ویژه‌ای را داشته باشند تا در نهایت تیم‌های خوب و آماده‌ای را روانه مسابقات قهرمانی آسیا و جهان کنیم.

مرحله اول اردوی تیم کشتی فرنگی نوجوانان برای شرکت در رقابتهای آسیایی و جهانی سال آینده روز 24 دی ماه در محل خانه کشتی شماره 2 تهران آغاز می شود.

  

©2011 . All Rights Reserved